233995 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har en rimelig ny div-x som jeg ikke får spilt av. Får kun lyd. Har installert DivX 4, og divx 5,03 Noen som har noen tips til hvilke andre codec`er jeg kan bruke i tilegg? Tips tas i mot med takk Har installert WinXP Pro, med mediaplayer 9.0 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Filmen er sikker av XviD typen. Men uansett så burde du laste ned G-spot! Den skjekker filmen og forteller deg hvilken codec du trenger for å se den. Lenke til kommentar
233995 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Vet du av en plass jeg kan laste ned G-Spot? Prøvde på www.Downloads.com men uten hell. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Filmen er sikker av XviD typen. Men uansett så burde du laste ned G-spot! Den skjekker filmen og forteller deg hvilken codec du trenger for å se den. Hvor finner vi G-spot. Har googlet litt, men uten resultat. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Takker. Søkte på g-spot, og g spot. Kom ikke opp det jeg ønsket iallefall Her er en side som burde være obligatorisk for alle gutter (og jenter). Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Takker. Søkte på g-spot, og g spot. Kom ikke opp det jeg ønsket iallefall Her er en side som burde være obligatorisk for alle gutter (og jenter). LOL rå side,alle gutter burde prøve den spes når sex undervisningen på skolen suger *edit* satan sensur se*x blir jo ha det gøy sammen Hvem finner på disse senssurene? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 hmm, jeg gjorde ett søk i google, så fant jeg det... hva holder dere på med når dere søker ?? http://www.divx-digest.com/software/gspot.html Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Prøv å søk på g-spot eller g spot. Ved å søke på gspot finner jeg også siden på et forsøk. Må bare vite det korrekte navnet først. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Last ner nimo codec pack Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har en rimelig ny div-x som jeg ikke får spilt av.Får kun lyd. Har installert DivX 4, og divx 5,03 Noen som har noen tips til hvilke andre codec`er jeg kan bruke i tilegg? Tips tas i mot med takk Har installert WinXP Pro, med mediaplayer 9.0 Du kan prøve med nimo-codec pack. http://divx-digest.com/software/nimo_pack.html Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Btw kem er med på litt veddemål nå?`Eg vedder på at det er XviD! en 10 kronings Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Takker. Søkte på g-spot, og g spot. Kom ikke opp det jeg ønsket iallefall Her er en side som burde være obligatorisk for alle gutter (og jenter). priceless Nimo Codec Pack er en fin pakke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ikke hør på folka over, nimo er en av de kjipeste codecen-pakkene som fins, xvid-codecen på nimo er jo seriøst ødelagt, ffdshow og ac3 og du har alt du trenger (og det funker faktisk). AtW Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ikke hør på folka over, nimo er en av de kjipeste codecen-pakkene som fins, xvid-codecen på nimo er jo seriøst ødelagt, ffdshow og ac3 og du har alt du trenger (og det funker faktisk). AtW Jeg fatter ikke hvorfor folk sier at nemo er drit. Jeg har aldri hatt problemer med det. Det jeg tror dere gjør "feil" er at dere ser ikke på hva dere installerer men bare trykker OK og antar at alt er galt. ATWindsor: xviD er ødelagt? Hæ? Jeg har 0 problemer med XviD filmer. Lenke til kommentar
Eilat Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sisste pakke fra Kazaa har jeg ikke hatt problem med avi ol. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 ATWindsor: xviD er ødelagt? Hæ? Jeg har 0 problemer med XviD filmer. Flaks for deg, har vært borti utallige problemer med xvid som er relatert til nimo, grønnskjær, at forrige frame henger igjen er de vanligste problemene. Og mange husker vel at nimo lagde kødd for NOLF2, jeg skjønner rett og slett ikke poenget med å bruke nimo når ffdshow og ac3 er alt du trenger. Har vært borte i så mye bugg med nimo at jeg finner liten grunn til å stole på den pakka igjen, og 10 av de 10 siste divx-problemene jeg har hjulpet folk med har ordnet seg ved å fjerne nimo (som forresten uninstaller masse som var på systemet fra før, så du faktisk har færre codecs en du hadde før det ble installert, argh!). AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå