Vertical^ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei. Jeg lurer på om MSI X48C Platinum er et godt hovedkort til gaming? MSI X48C Platinum Skal kjøpe E8400 prosessor. Her er handlekurven min: Handlevogn (Tror nok jeg skal bytte ut de RAM-Brikkene) Forresten: Noen som har forslag til noen bra RAM-Brikker? Helst DDR3. Har sett på: Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9, Kit w/two matched ValueRAM 2GB DDR3 Disse delene skal inn i en Antec-Twelve-Hundred kabinett Endret 17. juni 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Bump. Ingen som har noen formening om dette kortet? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Bump. Ingen som har noen formening om dette kortet? Kan ikke tro annet enn at det er et bra kort. Googla for å se om det er noen tester på det. Fant ingen, tidlig ennå kanskje. Eller så lette jeg ikke lenge nok. Fant denne: http://forums.hardwarezone.com.sg/showthread.php?t=1878971 Ser ut til å være bra kort for overklokking. Endret 17. juni 2008 av ronron25 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (Kan ikke se handlevognen din.) Det er nok en god sjanse for at et mer rimelig P45- eller P35-kort er et mer fornuftig valg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) (Kan ikke se handlevognen din.) Det er nok en god sjanse for at et mer rimelig P45- eller P35-kort er et mer fornuftig valg. Prøv nå Jo det jeg tenkte var bra med dette kortet er at det har støtte for DDR2 og DDR3. Som kan bli bra sammen med RAM-brikkene mine. (Viss det har noe og si) Endret 17. juni 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Poenget med hovedkort som støtter begge standardene er for det meste at en kan bruke rimelig DDR2-minne og oppgradere til DDR3-minne når det når et fornuftig prisnivå. Jeg kan ikke se poenget i å kjøpe dyre DDR3-moduler sammen med et dyrt hovedkort som støtter både DDR2 og DDR3. Det finnes forresten billigere hovedkort som støtter begge standardene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå