pannekaker Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei. Jeg lurte på om det gikk an å sette på en Floyd Rose trem på en Ltd M - 50? Hilsen Daniel Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 skal kansje være mulig det ja ta med gitaren din til en gitarforetting, så fikser de det. hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg ny gitar med floyde system. jeg har en ibanez rg 350 dx med floyd rose locking tremolo på det er originalt. har aldri byttet noen deler på den Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Det lar seg sikkert gjøre på et vis, men det vil innebære et ganske stort inngrep i gitaren, og er neppe noen særlig fornuftig investering på en så billig gitar. Spesielt siden en original floyd rose koster nesten like mye som en M-50 i utgangspunktet. Endret 17. juni 2008 av Flygg Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Bytt ut gitaren. Enklare og sikkert billigare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå