Elliphant Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har nylig mottatt headsettet Koss HQ2 med innebygd vibrasjons mulighet.. jeg tenkte jeg skulle teste dette men finner på ingen måte ut hvor batteriene skal plasseres. Er det noen her som aner hvor jeg skal sette batteriene? Er redd for å ødelegge deler på det så jeg bryter ikke unødvendig for å teste dette Headsettet er denne typen www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=91791 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er du sikker på at man skal bruke batterier? At den ikke lader seg i pc-en liksom. Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Produktbeskrivelse for Koss Headset HQ2 Vibrasjon Som Koss HQ1, men HQ2 har i tillegg volumkontroll for enkel justering av lydnivået. Lukket hodetelefon med innebygget vibrasjon! Gir en ekstra dimensjon til spill-entusiasten! Vibrasjonsfunksjonen kan slås av/på og drives av AAA-batterier (medfølger ikke). [løsning] Jeg måtte vri ganske så spesielt på venstre øreklokke for å på en måte åpne et lokk inni klokka... Endret 17. juni 2008 av johneliassen Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 du kunne ikke forklart det litt bedre? jeg finner ikke ut hvordan xD Lenke til kommentar
Elliphant Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Sent svar så du fant det vel ut Men venstre øreklokke, det med fiberputen skal skrus av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå