Bebeluv Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg mistet hvertfall skilt og fikk en bot på 3k da min gikk i nesten 60 km/t på tralla. Åssen går det ann? Dem må jo regne med vindmotstand osv. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 "tralla"? En slags dynamo politiet bruker til å teste hastigheten på mopeder? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Har selv ikke sett den beryktede "tralla", men ser for meg at det er som du sier. Bakdrevet driver en aksling rundt, som de måler hastigheten på. Regner med at det er noe sånt. Hadde vært interessant å se hvordan den ser ut, er det noen som har bilder? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Her er et bilde, ikke spesielt bra med Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Det var slik som jeg tenkte, ja Men det en sa her tidligere, vindmotstand, er jo et stikkord også. Bryr de seg ikke om det? Forresten: Fikk du "bestått"? Endret 19. juni 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Vet ikke om de tar en liten regning på det jeg eller om de bare tar de tallet de får. Noen som har blitt tatt av politiet med en slik tralle? Meg du lurer på om har "bestått"? Hva da? Endret 19. juni 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Tenkte på om du ble tatt for trim, eller ei. Og med "bestått" mente jeg om du kjørte lovlig (om det er din scooter da..) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Anki har motard ikke scooter. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 De første modellene av Motorhispania Furia gikk i drøye 60km/t orginal. Vet ikke om de gjør det lengre. En kammerat av meg som hadde en slik ble stoppet i kontroll, og fikk beskjed om at mopeden måtte ploberes ned og vises innen en satt dato. Men det kommer vel helt ann på hvor god dag han som stopper deg har. Treffer du feil person blir det nok fort noen lapper i bot og et manglende skilt. Det var slik som jeg tenkte, ja Men det en sa her tidligere, vindmotstand, er jo et stikkord også. Bryr de seg ikke om det? Forresten: Fikk du "bestått"? Mener tralla til vegvesenet skal kompensere for luftmotstand ved å øke momentet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har moped ja Hvordan viste du det bebeluv? Bilde fant jeg på google. Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 det kommer alt ann på årsmodell.. tror alle mopeder som er lagd før 2000 har lov til å gå 50km/t Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har moped ja Hvordan viste du det bebeluv? Bilde fant jeg på google. Muhahhaha Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvis du får bot etter tralla på en orginal sperra moped kan du vel sende regningen til statens vegvesen for det er de som har typegodkjent den. Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) De første modellene av Motorhispania Furia gikk i drøye 60km/t orginal. Vet ikke om de gjør det lengre.En kammerat av meg som hadde en slik ble stoppet i kontroll, og fikk beskjed om at mopeden måtte ploberes ned og vises innen en satt dato. Men det kommer vel helt ann på hvor god dag han som stopper deg har. Treffer du feil person blir det nok fort noen lapper i bot og et manglende skilt. Det var slik som jeg tenkte, ja Men det en sa her tidligere, vindmotstand, er jo et stikkord også. Bryr de seg ikke om det? Forresten: Fikk du "bestått"? Mener tralla til vegvesenet skal kompensere for luftmotstand ved å øke momentet. Etter det jeg har hørt så er rullene på tralla ekstremt lette å trille rundt De har gode lager i den skjønner du Endret 20. juni 2008 av tempozzz Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Eier sitt ansvar at mopeden går 45 Men politiet bryr seg lite om den går litt over, så lenge den ikke kommer godt over 50.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå