Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Original moped gjør mer enn 45 km/t. Bot?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De første modellene av Motorhispania Furia gikk i drøye 60km/t orginal. Vet ikke om de gjør det lengre.

En kammerat av meg som hadde en slik ble stoppet i kontroll, og fikk beskjed om at mopeden måtte ploberes ned og vises innen en satt dato.

Men det kommer vel helt ann på hvor god dag han som stopper deg har. Treffer du feil person blir det nok fort noen lapper i bot og et manglende skilt.

 

Det var slik som jeg tenkte, ja :) Men det en sa her tidligere, vindmotstand, er jo et stikkord også. Bryr de seg ikke om det?

 

Forresten: Fikk du "bestått"? :p

 

Mener tralla til vegvesenet skal kompensere for luftmotstand ved å øke momentet.

Lenke til kommentar
De første modellene av Motorhispania Furia gikk i drøye 60km/t orginal. Vet ikke om de gjør det lengre.

En kammerat av meg som hadde en slik ble stoppet i kontroll, og fikk beskjed om at mopeden måtte ploberes ned og vises innen en satt dato.

Men det kommer vel helt ann på hvor god dag han som stopper deg har. Treffer du feil person blir det nok fort noen lapper i bot og et manglende skilt.

 

Det var slik som jeg tenkte, ja :) Men det en sa her tidligere, vindmotstand, er jo et stikkord også. Bryr de seg ikke om det?

 

Forresten: Fikk du "bestått"? :p

 

Mener tralla til vegvesenet skal kompensere for luftmotstand ved å øke momentet.

Etter det jeg har hørt så er rullene på tralla ekstremt lette å trille rundt

De har gode lager i den skjønner du :(

Endret av tempozzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...