Fear the Scare Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Morn, jeg lyster ned ting på bitcomet, med en fil som er på 422 mb, og download speeden er ikke mer enn 10 KB/S, hvordan kan jeg få dette litt raskere? bortsett fra kabel osv. Er det noen tips, eller så kan det hende at filen jeg laster ned har få, seeds, og peers.. eller hva det nå en er? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Du kan prøve å heller laste ned en annen torrent Du kan bruke et annet bittorrent program (feks. uTorrent) Du kan ha en brannmur\ ruter som stopper for torrent trafikken Edit: Dvergskriveleif Endret 17. juni 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 okei. det burde være være mange seedere/lechere og peers. og du må ha åpnet porten du bruker. gå over til å bruke utorrent du. er mye bedre. og så er det avhengig av internetthastigheten din.(båndbredden din), last ned utorrent her: http://www.utorrent.com https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...den+om+utorrent Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 har utorrent, men jeg trodde bitcomet var bedre... Men jeg lurer på hvordan jeg bytter download plassen.. fordi den ene HDD min er full, og jeg vet ikke hvordan jeg "flytter" nedlastings mappen.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 har utorrent, men jeg trodde bitcomet var bedre... Men jeg lurer på hvordan jeg bytter download plassen.. fordi den ene HDD min er full, og jeg vet ikke hvordan jeg "flytter" nedlastings mappen.. bare flytt hele mappa. og så laster du ned torrenten og velger hvor mappa ligger så sjekker den mappa og fortsetter der du stoppa ;p Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 hmm, bare flyttt mappen som heter "downloads" så er det fiksa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå