Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett går tregt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
betaler man ikke eller hvis de ikke har registrert at du har betalt, så blir linjen satt ned til 64/64

 

Sant sant :)

hadde vært vekke i noen uker,og en regning som forfalt 22.02.03 gjorde at de satte ned hastigheten min. (isdn er som å surfe i sirup).

 

betalte og snakket med de for første gang for 4 dager siden,men ikke noe vanlig hastighet tilbake enda :cry:

 

Som sagt, ngt har gode hastigheter,men suger på kundeservice og hjelp sålenge det er du som trenger det.

Er det noe du har gjort eller ikke har gjort,så er de der på sekundet ;)

Lenke til kommentar

Naboen hadde en regning som hadde forfalt fordi han rett og slett hadde glemt den bort (Fikk greie på det da han ringte ngt og spurte hvorfor linja hadde blitt tregere). Og nå er det snart to uker siden han betalte, men linja er fortsatt på isdn-hastighet.

 

Skitt meg helt elendig det nye systemet de har begynt med. De har jo ikke kontroll, virker det som. Når man hører at de greier å sette ned hastigheten til folk som betaler i tide, kan man jo lure på hva de driver på med. Hvis det foregår manuelt er det noen som skulle hatt seg et spark bak.

Lenke til kommentar
Naboen hadde en regning som hadde forfalt fordi han rett og slett hadde glemt den bort (Fikk greie på det da han ringte ngt og spurte hvorfor linja hadde blitt tregere). Og nå er det snart to uker siden han betalte, men linja er fortsatt på isdn-hastighet.

 

Hvis han ikke betaler er det hans problem. Det kommer jo varselmail om at hvis du ikke betaler snart, blir hastigheten satt ned... Hvis han betalte for to uker siden, må det jo være noe feil.

 

Skitt meg helt elendig det nye systemet de har begynt med. De har jo ikke kontroll, virker det som. Når man hører at de greier å sette ned hastigheten til folk som betaler i tide, kan man jo lure på hva de driver på med. Hvis det foregår manuelt er det noen som skulle hatt seg et spark bak.

 

Det er garantert ikke manuelt... Det er mye rot som kan skje i alle selskaper (særlig mht betalinger), men de som trenger spark bak er definitivt de som glemmer eller ikke gidder å betale regningene sine i tide. Det er disse menneskene som er problemet, og som fører til at ISPer (og forsåvidt mange andre typer firmaer) må introdusere denne typen tiltak. Jeg kan vanskelig tenke meg noe mer effektivt for å få inn penger, dog! Men det krever selvsagt at en er raskt ute dersom noen skulle bli feilaktig satt ned.

 

E

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...