SverreD Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jeg har Nexgentel 704/384. Plutselig i går begynte internett å gå utrolig tregt lå på ca 6KB/s i nedlasting og surfing. Hva kan dette skylles? Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å gå normalt igjen? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 har du betalt regninga? Eller .. uhm , har NGT fått med seg at du har betalt regninga? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 laster du opp samtidig, eller noen som laster ned fra deg...? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Reboot pc/router/modem hvis du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 betaler man ikke eller hvis de ikke har registrert at du har betalt, så blir linjen satt ned til 64/64 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 betaler man ikke eller hvis de ikke har registrert at du har betalt, så blir linjen satt ned til 64/64 Skjedde med meg Men jeg har betalt regningen så er feil fra ngt. Venter på å få linjen min igang igjen nå...Bør skje snart Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 betaler man ikke eller hvis de ikke har registrert at du har betalt, så blir linjen satt ned til 64/64 Sant sant hadde vært vekke i noen uker,og en regning som forfalt 22.02.03 gjorde at de satte ned hastigheten min. (isdn er som å surfe i sirup). betalte og snakket med de for første gang for 4 dager siden,men ikke noe vanlig hastighet tilbake enda Som sagt, ngt har gode hastigheter,men suger på kundeservice og hjelp sålenge det er du som trenger det. Er det noe du har gjort eller ikke har gjort,så er de der på sekundet Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Naboen hadde en regning som hadde forfalt fordi han rett og slett hadde glemt den bort (Fikk greie på det da han ringte ngt og spurte hvorfor linja hadde blitt tregere). Og nå er det snart to uker siden han betalte, men linja er fortsatt på isdn-hastighet. Skitt meg helt elendig det nye systemet de har begynt med. De har jo ikke kontroll, virker det som. Når man hører at de greier å sette ned hastigheten til folk som betaler i tide, kan man jo lure på hva de driver på med. Hvis det foregår manuelt er det noen som skulle hatt seg et spark bak. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har skjedd med meg to ganger at de har satt ned hastigheten etter rot med faktura. Begge gangene har linjen hvert oppe igjen under 2 timer at jeg snakket med de. Stå på ngt :wink: Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Naboen hadde en regning som hadde forfalt fordi han rett og slett hadde glemt den bort (Fikk greie på det da han ringte ngt og spurte hvorfor linja hadde blitt tregere). Og nå er det snart to uker siden han betalte, men linja er fortsatt på isdn-hastighet. Hvis han ikke betaler er det hans problem. Det kommer jo varselmail om at hvis du ikke betaler snart, blir hastigheten satt ned... Hvis han betalte for to uker siden, må det jo være noe feil. Skitt meg helt elendig det nye systemet de har begynt med. De har jo ikke kontroll, virker det som. Når man hører at de greier å sette ned hastigheten til folk som betaler i tide, kan man jo lure på hva de driver på med. Hvis det foregår manuelt er det noen som skulle hatt seg et spark bak. Det er garantert ikke manuelt... Det er mye rot som kan skje i alle selskaper (særlig mht betalinger), men de som trenger spark bak er definitivt de som glemmer eller ikke gidder å betale regningene sine i tide. Det er disse menneskene som er problemet, og som fører til at ISPer (og forsåvidt mange andre typer firmaer) må introdusere denne typen tiltak. Jeg kan vanskelig tenke meg noe mer effektivt for å få inn penger, dog! Men det krever selvsagt at en er raskt ute dersom noen skulle bli feilaktig satt ned. E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå