digernes Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sitter og skal redigere en film jeg har filma. Når jeg legger den inn i Ulead kommer det tidslinje på filmen eller datolinje , vet ikke hva jeg skal kalle det.. Når jeg kjører filmen fra mediaplayer kommer ikke det , og heller ikke i for eks. pinnacle studio. Håper virkelig noen kan hjelpe meg i og med at dette er veldig irriterende! Bilde av problem: Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis det bare er i preview-vinduet og ikke i den ferdige filmen du ser tidskoden, er det muligens krysset av i feltet Display DV timecode on Preview Window i Preferences. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Alltid like morsomt å prøve å hjelpe noen som ikke gidder gi noen tilbakemelding på om ens råd hjalp eller ikke. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Alltid like morsomt å prøve å hjelpe noen som ikke gidder gi noen tilbakemelding på om ens råd hjalp eller ikke. Har glemt å sjekka denne tråden Fant ut av det , men takker for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå