tom_bjk(politistudent) Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har sjekket samtlige nettbutikker og vanlige elbutikker,hvorfor er det slik at ALLE er utsolgt for PS3 om dagen?? Er det slik at det selges vanvittig mye av dem,eller tar ikke butikkene inn noe særlig av dem? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hmm... PS3-salget går jevnt og trutt, regner jeg med. Jeg vet i hvert fall at mine lokale Expert-butikker og Gamestop har konsoller inne. Men da tror jeg prisen ligger på 3999 også. Mest sannsynlig har GTA4 og MGS4 noe å si på mangellen på konsoller i dag... det er to store spill som selger systemer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Plukket opp min på Gamestop i Stavanger i forrige uke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tipper man prøver å ta inn så lite nye Sixaxis-pakker som mulig nå som DS3 er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 I butiken Gamestop trur jeg har ps3'er på lager Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kjøp på nett. han har jo leita på nettet, finn en butikk til han da vettu Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 ElKjøp var desverre de eneste jeg kunne finne. Men tror det er lettere å finne noen i butikkene kontra å finne de på nettet. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg klarte å finne på mamoz, men var etter at jeg hadde avbestilt fra både multicom og Siba ga meg beskjed om at de ikke hadde. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Elkjøp Storo har fem PS3 meg MGS4 igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå