frank_jarle Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jada, jeg vet det er maqnge artikler om forskjellige HD'er der ute og jeg har lest endel av dem alerede. Jeg kan tenke meg en HD som braaker saa lite som mulig samt ikke blir for varm. Jeg har hatt oye paa Maxtor Diamond 9 Pluss( tror det var det den heter). Men det virker som at det er utrolig mye forskjellig erfaringer folk har med denne. Er den virkelig saa "ustabil" som jeg har intrykk av? Jeg er paa jakt etter en 120GB HD som jeg har bra ytelse, jeg har idag en 14GB ATA33 som jeg bruker til film redigering, ikke spor meg hvorfor men den funker faktisk, jeg har ikke noe problemer med frames i det hele tatt. Hvordan er Seagate og WD diskene? JEg har lest noe om at WD braaker noe, er dette tilfelle? Frankie Singapore Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 WD har en høyfrekvent hvining som mange ikke legger merke til, jeg derimot har blitt så irritert på den at jeg skal kjøpe meg en Seagate Baracuda V 120GB/ 8mb cache. Er hardware mye billigere i Singapore? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Vel WD har som sagt en anoying høyfrekvent lyd som plager men har ganske bra ytelse. Seagate er den mest lydløse harddisk som eg har hatt og etter det eg leser fra andre som har seagate sier det samme. Ytelsen på seagaten skal vist ikke være så bra som WD men er ikke langt ifra. Maxtor vet eg ikke noe om. Uansett ville eg anbefale at du sett en vifte som kjøler diskene så du er på den sikre siden. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har både Seagate og WD, og skulle GJERNE ha byttet ut WD'en med Seagate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå