Essem Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skribent for prosjektet blir Chris Morgan, mest kjent for manuset til The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Jøss, eneste jeg husker fra den filmen er en dustejapaner som stod og heiv i seg nøtter hele tiden. Lover godt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Dustejapaner? Virkelig voksent. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Synes du det var en voksen film? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Len Wiseman er som en Michael Bay-lettvekter. Men han er fortsatt ganske fersk i gamet, så det kan jo bli bra. Men dette blir vel nok en PG13-film? Det kan den ikke bli. Geow må vel være en av de få spillene der størsteparten av spillerene faktisk er over aldersgrensen. Blir dette en pinglefilm, kommer den aldri til å slå av. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Når de gjør Die Hard til PG13 og det til og med ryktes at nye Beverly Hills cop skal bli PG13 (se for deg Eddie Murphy ikke si "fuck" i en slik oppfølger), så er alt mulig. Selv The Dark Knight er PG13. Money talks, det kan fort bli til at aldersgrensen presses ned for å kunne selge flere billetter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis denne filmen ikke ikke inneholder hodeløse Locust's og head stomping COG's så kommer jeg til å ... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det gjør den selvfølgelig, hvis ikke må de kalle den noe annet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Endelig ingen Uwe Boll! Ja, må innrømme det er den eneste grunnen til at jeg sjekket artikkelen, for å verifisere at det ikke var han AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg