SiljeFT Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Dette her begynner å irritere meg en god del... Har fungert som den skal lenge, men plutelig har den begynt å skifte ringetone av seg selv! Eg velger en ringetong eg vil bruke... På et anrop eller to kommer den, men på neste anrop så er det plutselig den standard Nokia-tonen! Skjønner ingenting eg... Noen som vet hva det kan vere?? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har opplevd det en gang på min N73. Da var minnekortet hvor ringetonen var lagret på ødelagt. Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet hva det kan vere?? Det er en forb%**%## drittmobil. Jeg har aldri eid* et mer irriterende produkt. *dvs jeg eier den ikke, den er arbeidsgivers. Kvitt deg med den fort som f. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Om lydfilen ligger på minnekortet, flytt den til telefonminnet. Lenke til kommentar
SiljeFT Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Har faktisk vurdert å bytte, men inntil videre har eg denne Har ALDRI hatt trøbbel med den før, men nå har eg lagt ringetoner inn på telefonminnet si stedet for minnekortet. Så får se om det hjelper Tror ikke minnekortet er ødelagt, for all musikk som ligger der og som eg hører på daglig fungerer (viss det har noe å si da...) Takk for hjelpen hittil i alle fall! Gir beskjed om eg trenger mer! Lenke til kommentar
SiljeFT Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Har fremdeles trøbbel med det her... Selv om eg har lagt tonene/lydene eg bruker som ringesignal inn på telefonminnet. Noen som har flere ideer om hva det kan være på grunn av??? Råd taes i mot med stor takk! Det er ikke sånn at det kun skjer når samboeren eller min far ringer, det virker som om telefonen lever sitt eget liv. Har valgt samme ringelyden både på profilen "generell" og på "diskret", men med ulikt ringevolum. Men av og til ringer det likevel med "nokia tune"... Skjønner ingenting lenger eg... *sukk* Lenke til kommentar
SiljeFT Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Sendte mail til Nokia Support og forklare saken... De bare ba meg om å oppdatere softwaren på mobilen... Gjorde det, og såg ut som om det virket... Alle lyder låg nå inne på minnekortet igjen, så da "Nokia tune" nok en gang jallet ut av telefonen på et par anrop, så flyttet eg ringetonene over på telefonminnet. Og nå ser det ut som om det virker....... Så vi får se hva som skjer denne gangen... Alle anrop i dag har vært med "riktig" tone i alle fall... Lenke til kommentar
SiljeFT Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Mobilen tuller fremdeles litt... Lei no... Så trur eg kjem til å kassere mobilen snart. Aldri meir Nokia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå