EmmJay Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nintendo forteller at det vil komme interessante nyheter til den harde spillkjernen under årets E3. Les mer Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vil ikke kjøpe en Wii, men presset øker. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hadde jo vært kult med ett nytt Zelda, Metroid eller mer Mario. Er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor ikke bare si "hardcore players" istedenfor "kjernespillere" Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 "core gamers" ble brukt. Tipper vi ser nye spill med Donkey Kong og Kid Icarus. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Bestillte faktisk en Wii med Resident Evil 4: Wii Edition, Super Mario Galaxy, Super Paper Mario, Metroid Prime 3, No More Heroes, og Zelda: TP, så disse nyhetene er velkomne. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg venter i spenning på et nytt Zelda, var det ikke slik at et Wii-Zelda allerede var påbegynt da TP ble sluppet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 I følge kilder var Zelda for Wii allerede 1 år under utvikling når TP ble lansert. Om dette stemmer eller bare ønsketenkninger vet jeg ikke. TP var og sagt skulle være det siste tradisjonelle Zelda spillet og man måtte forvente store forandringer når Zelda til Wii kom ut. Huff. håper man ikke får en like lang ventetid på neste Zelda spill som det var mellom a link to the past og Ocarina of Time. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg ønsketenker om nytt Zelda jeg, altså Men Zelda, Kid Icarus og noe helt nytt? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Synd hvis de forandrer på Zelda-konseptet. Jeg selv og de jeg kjenner som liker Zelda-serien synes det fungerer perfekt sånn som det er. Men stoler på Nintendo, de vet nok hva de gjør. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Miyamoto sa vel at Twilight Princess var det siste Zelda-spillet av den typen, at de skulle prøve noe nytt neste gang. Og godt er det, merket med TP at jeg er litt smålei det gamle konseptet. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gleder meg til E3, lenge siden jeg har kjøpt et wii-spill nå, så håper de presenteren noe bra. Zelda wii er vel det wii-spillet jeg gleder meg mest til nå. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Når er E3? Håper det blir som i fjord at vi kan følge med på de forskjellige showene. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Et nytt Zelda spill hadde vært bra. Håper ikke de endrer det for mye. Dog klarte de seg bra med WW. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Når er E3? Håper det blir som i fjord at vi kan følge med på de forskjellige showene. July 15-17, 2008. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg håper på et nytt Donkey Kong spill i noe samme stil som Mario Galaxy. Jeg koste meg glugg i hjel med Donkey Kong til Nintendo 64, så å gjenoppleve det på Wii hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor ikke bare si "hardcore players" istedenfor "kjernespillere" Nei, norsk er jo et fint språk for øvrig? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nytt Zelda hadde vært strålende, og litt mer variasjon enn "tre-tempel -> Kakariko-ish -> ild-tempel -> Zora's domain -> vann-tempel..." og så videre hadde heller ikke vært å klage på. Ikke-lineært Zelda kunne vært kos! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nytt Zelda hadde vært strålende, og litt mer variasjon enn "tre-tempel -> Kakariko-ish -> ild-tempel -> Zora's domain -> vann-tempel..." og så videre hadde heller ikke vært å klage på. Ikke-lineært Zelda kunne vært kos! Hadde ikke sagt nei-takk til et nytt Zelda, men jeg synes pigadø Nintendo kan komme med noen IP-er, som er rettet mot oss "hardcore gamers". Gi de gamle heltene en velfortjent pause? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har Twilight Princess både til Wii og Gamecube. Det er ikke tvil om hvilken konsoll den tar seg best ut på, og det er sistnevnte. TP for Wii har rett og slett for mange bugs, både grafisk og annet. Det er rett og slett ikke på Nintendo nivå i kvalitet. Kontrollene i TP er også direkte dårlige, men Wii viste krefter med Galaxy som i kontrast hadde svært gode kontrollere. Med gode erfaringer fra både Galaxy og Corruptions har jeg tro på at det ekte Wii Zelda spillet kommer til å kunne bli ganske så bra. Men hadde de droppet Wii versjonen av TP kunne det blitt lansert tidligere, og de kunne unngått de mange bugs/ feil spillet ble lansert med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg