Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke skjermkort etter service

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk problemer med min Dell XPS M1530 på fredag kveld. Igår (mandag) ringte jeg Dell, og de sendte en servicemann til meg idag. So far, so good. Men, jeg har nå sjekket litt rundt omkring etter at han gikk, og tok blant annet en Windows Opplevelsesindeks-test på nytt. Der får jeg 1,0 i grafikk og spillgrafikk.

Jeg vet ikke mye om PCer og stuff, men vet at det sitter et nVidia GeForce Go 8600M GT i PCen.

Noen som har noen forklaring og helst en løsning? Vil ikke ha den på service igjen.

post-102350-1213707068_thumb.jpg

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det instalert driver til skjermkortet? hvis det ikke er det så burde du instalere det.. hvis det ikke fulgte en CD med driver med når du kjøpte pc'en må du laste den ned. jeg fant ikke noen link i farten men skal se om jeg finner en...

EDIT: Fant denne diveren herhttp://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=193815 der kan du jo se om det er noen andre snasene ting du har lyst på

Endret av GrusommeGabriel
Lenke til kommentar

Ok. Grunnen til at jeg lurte var egentlig at jeg har en fingeravtrykkleser. Programmet til den forsvant når PCen var til service. På det forumet lå det både "Fingerprint reader utility" og "driver", så da er det driveren jeg skal ha?

Lenke til kommentar

Han installerte alt fra alle CDene som fulgte med, men tydeligvis ikke for skjermkort og fingerprint.. :p Nå finner den skjermkortet, btw. :wee:

EDIT: Nå virker fingerprint readeren også. Var bare å installere drivere. :blush:

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...