Nebuchadnezzar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fylle eventyr kan lede til så mangt, en halv prinsesse og et kongerike, merkelig grønnfarge på klærne, eller i mitt tilfelle 50 kasser med appelsiner. Nå lurer du kanskje på hvorfor appelsiner landet utenfor for døren min, heldigvis som med mange andre fylleturer er det helt blankt. Problemet er hvordan jeg skal bli kvitt alle disse appelsinene. Dessverre er jeg allergisk mot appelsiner noe som jeg først fant ut halvveis gjennom den første kasse og 3 mage pumpinger senere. Når jeg verken kan eller vill spise appelsiner må man jo kunne bruke dem til noe annet. Kaste dem er uaktuelt siden både penger (Og sikker tid) Er lagt ned i dem. Heldigvis våknet min sadistiske side og gjennom smertelige erfaringer har jeg laget en liste med 50 forsjellige måter man kan drepe eller skade noen med appelsiner. 1. Allergi – Mat noen som ikke tåler appelsiner med dem. Død er ikke sikkert men eksem og utslett er fortsatt interessant og følge med på. 2. Kveling – Har du noen gang prøvd og få en hel appelsin ned halsen? 3. Appelsiner har som oftest skall og som mange har smertelig erfart på barne- og ungdomskolen kan man presse veske ut av skallet. Man trenger vell egentlig ikke og si mer enn at blindhet forekommer oftere enn man tror når man lærer uskyldige nurk dette. 4 Beinskjørhet – Bananen har fått urettferdig mye skryt for sitt glatte skall, appelsinskall gjør minst like vondt og falle på. Legges helst utenfor gamlehjem og eldresenter. 5 Drukning – Denne her kan ta lang tid, men om man har masse appelsiner og lite fritid er det fult mulig og gjennomføre. Press ut all saften av appelsinene og fyll opp et badekar eller spann. 6 Alle vet at bowlingkuler gjør vondt, det mange ikke vet er at nedfryste appelsiner gjør minst like vondt. Brukes som en vanlig bowling kule i en travel gågate, tuppe noen i nøttene, eller slå noen i hodet. 7 Appelsin-kanon – Mange har sikkert brukt en slik en gang i livet, dessverre har mange ikke fått oppleve gleden av og sikte mot en barnehage eller bli truffet av en i fylla. 8 Mange rompehull kan utvides en god del, allikevel er en appelsin og strekke det vell langt. Lover mange skrikende timer til ubevist sovende romkamerat. 9 Appelsinmannen – Sy sammen mange appelsinskall og kle deg ut. Fungerer fint på halloween i tillegg til å gi bestemor hjerteanfall en sen kveld. ”Vil du kjenne på appelsinen min?” 10 Papir kutt- enkelt og greit. Munnvikene svir lenge etterpå, samme med fingrene. 11 Plasser en taustump på appelsinen gjem denne i lommen på en venn, på et offentlig sted skrik at han har en bombe i lommen. Politi og andre vil forhåpentlig vis banke han fra sans og samling. 12 Tortur er ikke noe nytt fenomen, heller ikke musikk. Ta opp lyden av kutting, skjæring knusing, pulverisering av appelsiner og spill av dette i en evig sløyfe for en person du holder fanget i kjelleren. 13. En klassisk spøk for alle leger, bytt ut et vitalt organ med en appelsin. 14 Lei et privatfly på 17.mai og fly over byen. Slipp appelsinene på tilfeldig tidspunkt, en eller annen må få en i hodet. 15. Lag ninja stjerner med appelsin skallene. Pirater verden over vil skjelve i sinne bukser når du tar hevn med hjemmesnekrede våpen. Så neste gang du trenger tips til hva du skal bruke 15 kasser med appelsiner til bare se her. Sikker mange andre som kan finne flere bruksområder for en appelsin. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 haha en del morsomme her, men det der med å skyte mot barnehage var bare... ja du skjønner nok det selv. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 " 13. En klassisk spøk for alle leger, bytt ut et vitalt organ med en appelsin." Klassisk ? :!: Genialt , hehe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Finn en tiger. Hold den godt fast i halen og sikt den inn på offeret. Stapp appelsinen opp i ræva på tigeren med et bestemt støt. Slipp halen på tigeren, og vips. Lenke til kommentar
Enel Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Finn en tiger. Hold den godt fast i halen og sikt den inn på offeret. Stapp appelsinen opp i ræva på tigeren med et bestemt støt. Slipp halen på tigeren, og vips. Om ikke tigern bare legger seg ned i smerter / skam, så kan vel det gå begge veier... enten på offeret, eller på deg Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Artig med morsomheter Og konstruktivt i samme slengen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå