Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

jeg, 15 år har mistet livsgleden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt drastisk med denne tråden da

det er det.

jeg vet at det er veldig alvorlig om noen mister livsgleden. men om neste generasjon gjør dette, så blir det verre.

jeg er på lysere tanker nå, og har ikke så store problemer lenger^^

det var en periode, men en jævli kald periode..håper ikke jeg støtter på dette mer, noe jeg garanterer for meg selv at jeg kommer til å gjøre:P

Lenke til kommentar

Det du skrev var som tatt ut av livt mitt! men jeg tror at alle ungdommer har slike perioder hvor de utvikler depresjoner, eller tor de gjør det, og du må også tenke på at kanskje noen av de andre vennen dine har det på akkurat samme måte. da kan du jo ta kontakt med dem! det er viktig å ikke komme inn i en selvmedlidende fase, for man gjør bare segselv ekstra deprimert. prøve å vær blid, og hver gang du tenker på noe vondt, prøver du å svitsje over til noe hyggelig med livet ditt.. kanskej bli forelska i noen eller noe.. har vert der, og det suger skikkelig, men livet må jo gå videre! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Kanskje du skal prøve å få til noe mer med venninnen din? Hvis du lykkes, vil det hjelpe deg veldig. Å skaffe seg kjæreste er ofte nok til at man får igjen livsgleden.

Lenke til kommentar
Kanskje du skal prøve å få til noe mer med venninnen din? Hvis du lykkes, vil det hjelpe deg veldig. Å skaffe seg kjæreste er ofte nok til at man får igjen livsgleden.

nei, for jeg mista håpet idag.

jeg satt ved samme bord som henne, og hun fortsatte å kikke smått på han som var bak meg, i samme klassen min.

jeg ble DRITTSUR der jeg satt. fyfaen, jeg følte urettferd, sinne og tristhet samtidig..

så jeg vil gi opp på henne.

btw, det er samme personen som jeg skrev om i "noe sårende (kjærlighet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...