Manfred Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Et par har jo også lagt ut msn-adressen sin, og det er bare til å ta kontakt på pm dersom du vil ha flere på msn som skravler Jeg sitter på hele dagen, og delvis utover ettermiddagen også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er 16, jeg har mistet livsgleden min og. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Litt drastisk med denne tråden da Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Litt drastisk med denne tråden da det er det. jeg vet at det er veldig alvorlig om noen mister livsgleden. men om neste generasjon gjør dette, så blir det verre. jeg er på lysere tanker nå, og har ikke så store problemer lenger^^ det var en periode, men en jævli kald periode..håper ikke jeg støtter på dette mer, noe jeg garanterer for meg selv at jeg kommer til å gjøre:P Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det du skrev var som tatt ut av livt mitt! men jeg tror at alle ungdommer har slike perioder hvor de utvikler depresjoner, eller tor de gjør det, og du må også tenke på at kanskje noen av de andre vennen dine har det på akkurat samme måte. da kan du jo ta kontakt med dem! det er viktig å ikke komme inn i en selvmedlidende fase, for man gjør bare segselv ekstra deprimert. prøve å vær blid, og hver gang du tenker på noe vondt, prøver du å svitsje over til noe hyggelig med livet ditt.. kanskej bli forelska i noen eller noe.. har vert der, og det suger skikkelig, men livet må jo gå videre! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skulle til å skrive det. Det er nok veeldig mange som er gjennom en slik periode i puberteten. Det er helt normalt. Hormoner flyr i alle retninger, alle må være sånn og sånn, kroppen forandrer seg, hva mener andre om meg? osv osv osv... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje du skal prøve å få til noe mer med venninnen din? Hvis du lykkes, vil det hjelpe deg veldig. Å skaffe seg kjæreste er ofte nok til at man får igjen livsgleden. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje du skal prøve å få til noe mer med venninnen din? Hvis du lykkes, vil det hjelpe deg veldig. Å skaffe seg kjæreste er ofte nok til at man får igjen livsgleden. nei, for jeg mista håpet idag. jeg satt ved samme bord som henne, og hun fortsatte å kikke smått på han som var bak meg, i samme klassen min. jeg ble DRITTSUR der jeg satt. fyfaen, jeg følte urettferd, sinne og tristhet samtidig.. så jeg vil gi opp på henne. btw, det er samme personen som jeg skrev om i "noe sårende (kjærlighet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå