The Red Devil Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Høyres ut som det er dårlige rutiner på Servicelaben til InfoCare. Som regel skal jo defekte produkter i retur til produsenten, for å forhindre dette. Billige deler er av og til "local scrap" dvs at dei skal destrueres etter å ha ligget på lager i tre måneder etter arbeidet er ferdigt. Eg vil tippe at hoveddelen av pcer/tver som blei tatt med hjem var produkter levert inn som forsikrings saker. Som regel blir det gitt beskjed fra forsikrings selskapet om å destruere produkter som er ulønnsomme å reparere (i mange tilfeller får du også beskjed om at produktet skal ikkje leveres ut igjen til kunde). Saker som denne viser bare kor frekke nokre folk er, og at ting som me "normale" folk ikkje kunne fått oss til å gjør faktisk skjer. Og eg tviler på at dette bare skjer hos InfoCare, alle større bedrifter har vel uheldigvis eit par ansatte av den typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå