Hotel Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 leste et sted i går at nikon skulle komme med et nytt kamera i dag, nikon D90, stemmer det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kommer nok om en stund, det er høyst ventet, men jeg tror det ville vært litt mer oppmerksomhet om det om det kom i dag, ingetning på nikons hjemmesider heller Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det kommer nok neppe i dag nei Med litt flaks kommer det i løpet av de neste månedene. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 oki..haha men kommer det til å være mye bedre en D60/D80 ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 D60 erstatter D40/x, så det kommer det til å være enn oppgradering for uansett. Og dett d90 vil jo nettopp være en direkte oppgradering for ett D80. Jeg vil tippe de vil låne endel teknologi fra D3/d300 uten å ta med alt da for å ikke gjøre D90 til en d300 killer da. Men en markant forbedring på D80 ville ikke være en urimelighet. Skjønt jeg tippper huset vil ligne ganske mye på D80 m,t.p. knapper og funksjoner, sånn kontra D300s utmerkede ergonomi og tilgjengelighet (imho). Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 oki..haha men kommer det til å være mye bedre en D60/D80 ? Nei, det er bare anmeldere/testere, butikkansatte og reklameavdelingen til produsenten som ønsker å gi inntrykk av at det nyeste er betydelig bedre enn forrige modell, i realiteten er forskjellene marginale innenfor samme prisklasse. Hvis du har bruk for kamera NÅ, kjøp en D80 (av de to (tre) du nevner) og begynn å ta bilder NÅ. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 D90 får nok 12 megapiksler, bedre støyegenskaper (som D300), støvfjerning, live view, 3 tommers VGA-skjerm og kanskje litt høyere FPS, men om det er verdt å vente på er jo en annen sak Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Støyegenskapene er jo verd det i seg selv Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Støyegenskapene er jo verd det i seg selv I og for seg et godt poeng. Støyegenskapene på D300 er en enorm forbedring i forhold til tidligere Nikonmodeller. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skal selv kjøpe meg kamera mot slutten av sommeren, og hvis det da hadde kommet et D90 kunne det vert interessant. Håper for min del på god værtetning + hastighet, da de kameraene jeg vurderer for øyeblikket kun har en av disse egenskapene, mens den andre er så og si fraværende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå