Ulrik91 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hey! sommerjobb = penger = Ny PC! jeg vil altså ha en kraftig bæbar pc til et sted mellom 10-15000kr Det jeg skal bruke den til er: - Brenning av dvd'r - avspilling på projektor og surround anlegg - litt spilling av spill som CSS, TMF, BF osv - vanlig surfing, chatting musikkhøring Jeg er altså ute etter en allmen PC som er god for det meste, media center hadde også vert en fordell. Jeg har bruk for stor lagringsplass på pc'n også. Det hadde vert en fordell med et bra lydkort så jeg kan spille av høykvalitets-surround lyd på anlegged, og HDmi/Dvi inngang jeg har sett litt på denne. Den har en stor harddisk på 640GB, 4gb ram og en kontroll som er perfekt for mitt bruk. Er det noen som har erfaringer med denne eller andre pc'r til mitt bruk? Mvh Ulrik Endret 17. juni 2008 av Ulrik91 Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Nå har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe HP Pavilion dv9885 Det eneste problemet er at jeg ikke har peiling på prosessorer og skjermkort så jeg lurer på om prosessoren dens er no bra? technical specifications Intel® Core™ 2 Duo prosessor T9300 prosessorhastighet 2,50 GHz og skjermkortet: Skjermkort NVIDIA® GeForce™ 8600M GS Videoopptaksgrensesnitt IEEE 1394 Firewire®-grensesnitt Skjermminne Opptil 1791 MB ledig grafikkminne totalt, med 512 MB ded / Ulrik Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nå har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe HP Pavilion dv9885 Det eneste problemet er at jeg ikke har peiling på prosessorer og skjermkort så jeg lurer på om prosessoren dens er no bra? technical specifications Intel® Core™ 2 Duo prosessor T9300 prosessorhastighet 2,50 GHz og skjermkortet: Skjermkort NVIDIA® GeForce™ 8600M GS Videoopptaksgrensesnitt IEEE 1394 Firewire®-grensesnitt Skjermminne Opptil 1791 MB ledig grafikkminne totalt, med 512 MB ded / Ulrik Prossesoren er bra men kansje med litt mer ghz? ekx 3.16 skjermkortet er greit Lenke til kommentar
bjkr Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er en av de beste prosessorene som er tilpasset bærbare pcer, Noen som vet hva den ligger på i ytelse i forhold til stasjonær pc? Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 det var det koslig å høre om min framtidige pc sorry, hakke peiling... Har bestemt meg for nevnte pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå