Sandra-salamander Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 min gamle tlf se k610i hadde en veldig fin skjermsparer der en hvit blomster-ranke voks opp på svart bakgrunn... nå har jeg fått ny tlf, men skulle gjere hatt den gamle skjermspareren min på den nye. kan dette gjøres??? eller vet noen om en side der jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 send den over via BT Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 hvordan når jeg ikke lenger har simkort i den gamle mob? (muligens jeg er litt grønn her....) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 hvordan når jeg ikke lenger har simkort i den gamle mob? (muligens jeg er litt grønn her....) Sende til en annen telefon fra den gamle, så fra den andre telefonen til den nye... Altså: fra x til y, så fra y til z.. Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 hvordan når jeg ikke lenger har simkort i den gamle mob? (muligens jeg er litt grønn her....) Sende til en annen telefon fra den gamle, så fra den andre telefonen til den nye... Altså: fra x til y, så fra y til z.. så dette måtte vere så tungvint altså... det jeg fryktet. ja ja, da får jeg besøke noen i kveld da takk, håper det funker Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Forresten, om du har minnekort kan du jo bare overføre via det. Om det passer i begge telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå