MercedesMotor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei, Jeg trenger 19" Bmw M5 felgere til en 525, 2005 mod. Jeg har lett lenge, men finner ikke noen som selger dette. Vet du/dere om noen nettsider som selger det? Helst Orginale. (Bredere dekk bak, enn foran) Takknemlig for alle svar jeg får Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis du absolutt skal ha de originale (hvorfor det?) så får du dem vel igjennom BMW? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis du går for originale, regn med å måtte legge rundt 30-40000,- i felger Og for guds skyld, ikke legg på billigdekk Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 hehe, såpass dyrt ja. Hvor mye koster uorginale da? ca pris? evnt. hvem som selger det? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kjøpte akkurat M5 felger til Touringen, kostet 7k med dekk. Selvfølgelig ikke orginale. Hvilket poeng gir orginale felger mot Replica felger som er dønn like? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kvalitet og det faktum at du ser forskjell på de Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kvalitet og det faktum at du ser forskjell på de Kvalitet er jeg enig i. Men du ser ikke lett om det er replica eller orginale. Og hvilken rolle spiller det da? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er ikke enig at du nødvendigvis ser forskjell på orginale og uorginale, men det kommer jo selvfølgelig litt an på replicaen da. Du må vel omtrent på innsiden av felgen for å se om de er originale eller ikke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er ikke enig at du nødvendigvis ser forskjell på orginale og uorginale, men det kommer jo selvfølgelig litt an på replicaen da. Du må vel omtrent på innsiden av felgen for å se om de er originale eller ikke Må nok det ja. Skal man iallefall ha Orinale felger burde bilen være dønn strøken fra før av, gjerne faktisk en M5 også. Skal man først koste på orginale felger til fort 30 000 lapper, så burde bilen også stå i stil! Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Enig med -Shark-, jeg ville ikke kostet på originale M-felger på en eldre BMW, da ville jeg heller gått for replica. Kjøpte selv Alpina i replica (nye typen) til Z4'en, disse gjorde seg veldig bra ut! Disse replicaene er iallefall utrolig fine kopier, å jeg merker ikke noe dårlig på kvalitet her. De har tålt mye juling uten å bli ubalansert etc. Disse betalte jeg faktisk kun 14.000,- inkl. dekk. Det kan lønne seg å gå til litt "mindre", lokale butikkene å sjekke priser, da de ofte er billigere enn de store Endret 20. juni 2008 av Alekz88 Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Shark hvor kjøpte du felgene dine? Skal ha de felgene på en 2005 modell 5-serie. Tenkte på 19" da de orginale felgerene er 18". Ville også ha bredere dekk bak enn foran hvis det er mulig. Vil gjerne ha en link og/eller adresse til den butikken. Har ringt 3 butikker men de har ikke, så jeg trenger hjelp fra deg/dere. Takknemlig for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Shark hvor kjøpte du felgene dine? Skal ha de felgene på en 2005 modell 5-serie. Tenkte på 19" da de orginale felgerene er 18". Ville også ha bredere dekk bak enn foran hvis det er mulig. Vil gjerne ha en link og/eller adresse til den butikken. Har ringt 3 butikker men de har ikke, så jeg trenger hjelp fra deg/dere. Takknemlig for alle svar på forhånd. her har dem billige M5 replica. Ring å hør med dem, så ordner dem sikkert forskjellig dimmensjon til deg. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Shark hvor kjøpte du felgene dine? Skal ha de felgene på en 2005 modell 5-serie. Tenkte på 19" da de orginale felgerene er 18". Ville også ha bredere dekk bak enn foran hvis det er mulig. Vil gjerne ha en link og/eller adresse til den butikken. Har ringt 3 butikker men de har ikke, så jeg trenger hjelp fra deg/dere. Takknemlig for alle svar på forhånd. her har dem billige M5 replica. Ring å hør med dem, så ordner dem sikkert forskjellig dimmensjon til deg. Tusen Takk Lenke til kommentar
landego1 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvilken sjappe var det som selger rimelige M5 felger, må skifte ut mine da de er en del kantkjørt nå ... ! Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hvilken sjappe var det som selger rimelige M5 felger, må skifte ut mine da de er en del kantkjørt nå ... ! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Her er de rimligste jeg fant ihvertfall, takket være -shark- EDIT: Annonsen er slettet :/ Endret 14. juli 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvilken sjappe var det som selger rimelige M5 felger, må skifte ut mine da de er en del kantkjørt nå ... ! Kan være verdt å merke seg at det er STORE forskjeller mellom replica-felger. Skal du bytte en, bør det være fra samme leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå