torillb Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 er det noen som tar seg bryet med å forklare på med teskjemetoden? mvh torill Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Bilde i ett layer-> Vannmerke (logo, navne ditt, whatever) i ett layer over bilde-> Skru ned opacity på layere med vannemerket til det ikke er forstyrrenede, men samtidig ikke brukende for andre. Det lønner seg å ha vannmerke i få farger, helst hvit. Da vil du vel ende opp med noe slikt: Håper det var litt til hjelp. Kan svare mer utfyllende en annen gang om du ikke forsto det:> Lenke til kommentar
torillb Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 takk for det og skal prøve den forklaringa, visst ikke det går i boks spør jeg igjen mvh torill Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 takk for det og skal prøve den forklaringa, visst ikke det går i boks spør jeg igjen mvh torill Gjør det:> Send gjerne en PM siden jeg sjeldent er innom denne delen av forumet og d kan ta sin tid før jeg svarer igjen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fra Mr. Olsen: -Åpne bildet i photoshop -Trykk "T" -Velg "Verdana skrifttype, Bold -Velg passende startpunkt -Skriv gjeldene navn -Ctrl + "A" -Velg fargekode #c9c9c9 fra fargepalletten -Godta / Commit any currents edit -Sett tekstlaget's opacity til ca 20% -Høyreklikk på tekstlaget, merket med "T", navnet er det du skrev inn som signatur. Velg Blending Options. -Trykk og kryss av for "Outer Glow" Sett denne til ca 50% - Opacity -Trykk og kryss av for Bevel and Emboss. Style: Pillow Emboss, Depth: ca. 100%, Size: 5px, Soften: 0px -Trykk "OK" -Juster plassering ved å holde inn "Ctrl" og dra. -Juster Opacity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå