Gå til innhold

Firefox 3.0 er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt sikker på at disse linkene vil telle i rekordforsøket ? Siden mozilla sine sider ikke har oppdatert seg enda og FF2 fortsatt ligger der å ikke FF3 :hmm:

Du har 24 timer på deg på å laste den ned en gang til hvis det motsatte skulle være tilfelle.

 

Ohhh, melikes the new back/forward-knæpps. Delikat.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Man kunne gjerne latt være å vise hva slags e-post jeg har fått på gmail'n, når man skriver i url-feltet. Mulig å få gjort noe med det? Synes også det var rart at youtube-klipp dukker opp, men det kan jeg leve med. Så ikke sammenhengen mellom det jeg skrev inn og de klippene som kom opp.

Lenke til kommentar
Helt sikker på at disse linkene vil telle i rekordforsøket ? Siden mozilla sine sider ikke har oppdatert seg enda og FF2 fortsatt ligger der å ikke FF3 :hmm:
Fikk lastet ned 3.0 fra Magnus sine linker. Er dette den riktige og final vergionen og samtidig er med på verdensrekord - tellingen ? :)

 

Isåfall var dette et veldig bra sted å laste ned ifra, det tok meg 8 sek.

Jeg er 99% sikker på at dette er den riktige URL'en og teller i rekordforsøket. I hvert fall etter jeg har hørt fra OP'ene på IRC :)

 

EDIT: Og dette er final version! Av en eller annen grunn har ikke Mozilla fått tid til å oppdatere sidene sine, så det står fortsatt RC3 på "What's New" og versjon 2 på Mozilla.org. Merk også at RC3 er akkurat den samme som final, og det er ingen grunn til å oppgradere hvis du allerede har RC3.

 

EDIT2: Det vil heller ikke telle hvis du laster ned RC3 fra Mozilla.org...

Endret av Magnus Holm
Lenke til kommentar
Jeg er 99% sikker på at dette er den riktige URL'en og teller i rekordforsøket. I hvert fall etter jeg har hørt fra OP'ene på IRC :)

Tror det stemmer, det var jo "php-linker", ikke direktelinker til fila.

Men har jo RC2 fra før, så tror jeg venter til jeg får se en svær Firefox 3-knapp på Mozilla's sider ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...