Retr0 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fikk lastet ned 3.0 fra Magnus sine linker. Er dette den riktige og final vergionen og samtidig er med på verdensrekord - tellingen ? Isåfall var dette et veldig bra sted å laste ned ifra, det tok meg 8 sek. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Og da er vi i gang med three point OH. Ser spennende ut hittil. =D Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal si at de ikke er flinke til å holde tiden de lover.Kl. 17.00 norsk tid er over for lenge siden, og her gjlder ikke ddenn regelen at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Nei for jeg bruker IE7. Det var kl. 19.00 norsk tid den skulle blitt released. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Helt sikker på at disse linkene vil telle i rekordforsøket ? Siden mozilla sine sider ikke har oppdatert seg enda og FF2 fortsatt ligger der å ikke FF3 Du har 24 timer på deg på å laste den ned en gang til hvis det motsatte skulle være tilfelle. Ohhh, melikes the new back/forward-knæpps. Delikat. Endret 17. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
gonzalez7 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Man kunne gjerne latt være å vise hva slags e-post jeg har fått på gmail'n, når man skriver i url-feltet. Mulig å få gjort noe med det? Synes også det var rart at youtube-klipp dukker opp, men det kan jeg leve med. Så ikke sammenhengen mellom det jeg skrev inn og de klippene som kom opp. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mitt første innlegg med Firefox 3.0 :] *Fortsatt på utkikk etter 64 bit versjon Norsk* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det ser ut som om de alternative linkene fra forrige side leder til RC og ikke ferdigversjonen? Jeg får i hvert fall opp en side hvor det står velkommen og takk for at du er med og tester ut denne slippkandidaten. Jaja, no biggie. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det jeg ikke skjønner er, hvor kan ikke de som skal ha sånne rekord forsøk som dette, eller lignende, bruke web-acceleratorer slik som de fleste nettaviser, og andre sider med mange pageviews gjør? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 mozilla.com: Http/1.1 Service Unavailable Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Helt sikker på at disse linkene vil telle i rekordforsøket ? Siden mozilla sine sider ikke har oppdatert seg enda og FF2 fortsatt ligger der å ikke FF3 Fikk lastet ned 3.0 fra Magnus sine linker. Er dette den riktige og final vergionen og samtidig er med på verdensrekord - tellingen ? Isåfall var dette et veldig bra sted å laste ned ifra, det tok meg 8 sek. Jeg er 99% sikker på at dette er den riktige URL'en og teller i rekordforsøket. I hvert fall etter jeg har hørt fra OP'ene på IRC EDIT: Og dette er final version! Av en eller annen grunn har ikke Mozilla fått tid til å oppdatere sidene sine, så det står fortsatt RC3 på "What's New" og versjon 2 på Mozilla.org. Merk også at RC3 er akkurat den samme som final, og det er ingen grunn til å oppgradere hvis du allerede har RC3. EDIT2: Det vil heller ikke telle hvis du laster ned RC3 fra Mozilla.org... Endret 17. juni 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Da fikk jeg mail fra Mozilla.. med denne linken: http://www.mozilla.com/en-US/firefox?p=downloadday Edit: vet ikke hvordan det er med resten, men med meg som har linux, dukker bare FF2 opp der.. Endret 17. juni 2008 av scorpier Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Fikk også nettopp mail, men den leder jo bare til siste versjon av 2.0. EDIT: Hvis man går på "about" på alternativ-link-FF-ene står det 3.0 og ikke et ord om RC. Endret 17. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Samma her :/ EDIT: på Windows XP Endret 17. juni 2008 av Überadri Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Laster ned en gang til seinere idag, så jeg er sikker på at det blir med i verdensrekord forsøket Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) mozilla.com: Http/1.1 Service Unavailable Her og Tror ikke Firefox 3.0 kommer til å ligge offisielt før ved midnatt.. Endret 17. juni 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 ja, man kan jo laste den ned så sent som kl 17 UTC i morgen.. Ingen hast. Har jo rc3 Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Da har jeg installert FF 3.0. Endret 17. juni 2008 av Prebsor Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er 99% sikker på at dette er den riktige URL'en og teller i rekordforsøket. I hvert fall etter jeg har hørt fra OP'ene på IRC Tror det stemmer, det var jo "php-linker", ikke direktelinker til fila. Men har jo RC2 fra før, så tror jeg venter til jeg får se en svær Firefox 3-knapp på Mozilla's sider ^^ Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Adresselinjen er en katastrofe! Dette er uten tvil et steg tilbake. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) En time og et kvarter siden Firefox 3.0 skulle ligget på hjemmesidene deres, men ingenting å se Nå funker iallefall siden. Men står fortsatt Firefox 2 der... Endret 17. juni 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå