Fleksnes Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 lol, bombe at serverene er rel. responsive... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ingen sider tilknyttet mozilla fungerer hos meg nå. Enten får jeg timeout eller "HTTP service unavailable". Endret 17. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kom inn på Mozillas side kl. 19:04, og da lå fortsatt linken til Firefox 2 på forsiden.. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ja nå skal vel alle laste firefox 3 samtidig, ikke direkte sunt for serverne. Endret 17. juni 2008 av Jokko88 Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fikk denne jeg: Repairs in ProgressThe service you're looking for is unavailable at the moment. We'll be back up and running again before long, so please try again soon. Thanks for your patience! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 TTT Best å vente en stund tenker jeg Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) IKKE last ned fra Sokkalf^ sine URL'er. Bruk heller disse som vil være med og telle på verdensrekorden: Windows Bokmål Nynorsk Engelsk Linux Bokmål Nynorsk Engelsk Mac Bokmål Nynorsk Engelsk Endret 17. juni 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 takk er jo helt umulig å komme seg inn på mozilla sine sider Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) IKKE last ned fra Sokkalf^ sine URL'er. Bruk heller disse som vil være med og telle på verdensrekorden: Windows BokmålLinux BokmålMac Bokmål Du glemte engelsk: Windows English USLinux English USMac English US Endret 17. juni 2008 av alaruz Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 IKKE last ned fra Sokkalf^ sine URL'er. Bruk heller disse som vil være med og telle på verdensrekorden: Windows Bokmål Nynorsk Engelsk Linux Bokmål Nynorsk Engelsk Mac Bokmål Nynorsk Engelsk Takker, da fjerner jeg linkene mine.. Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Linux engelsk direktelinkLinux bokmål direktelink Linux nynorsk direktelink Windows engelsk direktelink Windows bokmål direktelink Windows nynorsk direktelink Blir noe sykt forvirra her. I "About" så står det at dette er v3, uten noe (RCx) bak. Men samtidig så peker det mest av lenker and what not mot at dette er RC3 utgaven, og ikke den endelige versjonen... Help -> Release Notes f.eks. Fikk også opp denne når jeg startet opp for første gang: http://en-us.www.mozilla.com/en-US/firefox/3.0/whatsnew/ Ser jo at de enda ikke har oppdatert forsiden, så det er mulig at disse tingene fortsatt henger igjen fra RC3 da.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) EDIT: Der var det, ja .. "World record for simultaneous upsetting of most nerds at the same time" ... Endret 17. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Blir noe sykt forvirra her. I "About" så står det at dette er v3, uten noe (RCx) bak. Men samtidig så peker det mest av lenker and what not mot at dette er RC3 utgaven, og ikke den endelige versjonen...Help -> Release Notes f.eks. Fikk også opp denne når jeg startet opp for første gang: http://en-us.www.mozilla.com/en-US/firefox/3.0/whatsnew/ Ser jo at de enda ikke har oppdatert forsiden, så det er mulig at disse tingene fortsatt henger igjen fra RC3 da.. De har ikke rukket å oppdatere mozilla.com, men dette er final! Isbilen: Se posten min et par hakk ovenfor, har lagt til engelsk og nynorsk Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Link til 64 bits versjonen også? Bokmål Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Slette FF2 før man installere FF3? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Slette FF2 før man installere FF3? Det var ikke nødvendig hos meg i alle fall. Installerte og startet opp uten problemer. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 ser på release planene til FF3 at alt fra og med "QA confirms web changes on authstage", som skulle skje en halv time før release, fortsatt står som tbd. Merket også at det var rundt den tida sidene til mozilla døde. mulig de ikke får testet osv pga. den store pågangen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mitt første innlegg fra Firefox tre null. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Helt sikker på at disse linkene vil telle i rekordforsøket ? Siden mozilla sine sider ikke har oppdatert seg enda og FF2 fortsatt ligger der å ikke FF3 Endret 17. juni 2008 av vivastar Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal si at de ikke er flinke til å holde tiden de lover. Kl. 17.00 norsk tid er over for lenge siden, og her gjlder ikke ddenn regelen at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Nei for jeg bruker IE7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå