efikkan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vel 27.000 nedlastninger i Norge, ikke så veldig imponerende tall. Får se hvordan det utvikler seg utover dagen og kvelden. Litt skuffende at Svalbard har ingen nedlastninger hittil. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har firefox utviklerene tatt vekk fram og tilbake knappene? Ikkje at eg noken gang kjem til å bruke dei men... eg har dei i allefall ikkje. Kanskje dei popper fram om du ikkje har mus med fram / tilbake knapper kobla til? Jeg la etter hvert merke til det samme (med beta 3 eller noe sånt). Det kom vist av at jeg hadde fjernet verktøylinja "navigasjon" etter at jeg flyttet alle knappene opp til samme linje som menyene. Når jeg skrudde på navigasjons-linja igjen så lå frem og tilbakeknappene der. Det var bare å flytte de opp igjen og skru av linja. Hvorfor ser min helt annerledes ut? Og jeg har også et stort tomrom på toppen, noe jeg tror kommer av at jeg bruker delicious, men skulle helst klart å flytte bokmerkene mine opp på den linja, føles helt meningsløst med kun "Most Visited og Customize Links" på en helt egen linje. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå har jeg funnet det utseendet jeg vil ha på min Firefox 3 Sjekk her for addon-theme. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Til dere som lurer på hvordan man tilpasser menyene: Høyreklikk på den øverste linja og velg tilpass. Så drar dere knappene rundt slik dere ønsker å ha de og trykker fullfør. Så høyreklikker dere igjen på den øverste linja og fjerner haka ved "Navigasjon" og "Bokmerker". Da forsvinner de linjene. Knappene som er flyttet andre steder forblir der de ligger. Slik ser resultatet ut hos meg: Alt på en linje Lenke til kommentar
Dal Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Til de av dere som ønsker 64bit utgaven:http://wiki.mozilla-x86-64.com/Download Ang. 64bits-versjonen: Hvordan blir det med addons, plugins, osv ved å bruke 64bit? Bryr ikke addonene seg om sånt kanskje? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg avinstallerte FF RC som jeg hadde pga. gammelt utseende. Når jeg installerer FF 3.0 nå har jeg fremdeles det samme utseende. Jeg slettet alle personlige data. Hvordan får jeg det til å se nytt ut? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 En liten tweak jeg fant: 1) Åpne et nytt vindu eller en ny tab i firefox. 2) I adresselinja (der du vanligvis skriver www.hardware.no) skriver du about:config. 3) Så høyreklikker du hvor som helst og klikker på ny/new, for å så velge tall/integer 4) Du blir så bedt om å gi den nye strengen et navn, her skriver du: nglayout.initialpaint.delay. 5) Nå må du angi en verdi. Denne setter du til 0. Det var alt! Nå kan du prøve å surfe litt rundt omkring. Det tweaken gjør, er å gi beskjed til Firefox om å vente 0 millisekunder før siden lastes inn, noe som gir en merkbar effekt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Om du leser så har vi konfigurert utseende selv, det du har der er jo det rette standard utseende En liten tweak jeg fant: 1) Åpne et nytt vindu eller en ny tab i firefox. 2) I adresselinja (der du vanligvis skriver www.hardware.no) skriver du about:config. 3) Så høyreklikker du hvor som helst og klikker på ny/new, for å så velge tall/integer 4) Du blir så bedt om å gi den nye strengen et navn, her skriver du: nglayout.initialpaint.delay. 5) Nå må du angi en verdi. Denne setter du til 0. Det var alt! Nå kan du prøve å surfe litt rundt omkring. Det tweaken gjør, er å gi beskjed til Firefox om å vente 0 millisekunder før siden lastes inn, noe som gir en merkbar effekt. La tweakingen begynne! Lurer på om det kommer en FasterFox3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det jeg opplever problemer med til nå er stavekontrollen, når jeg skriver et lengre innlegg her på forumet blant annet ser stavekontrollen ut til å rett og slett slutte å fungere etterhvert? Testet med å skrive en bevisst feil når innlegget mitt hadde blitt en smule langt, og stavekontrollen reagerte ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Antall nedlastninger runder i dette øyenblikk 6 mill. Jeg vil tippe det ender et sted mellom 8 og 10 mill. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm, er det mulig å gjøre sånn at bokmerkene bare har ikonet og ikke teksten på siden? Sånn at f.eks amobil-bokmerket har bare A-ikonet og ikke teksten som kommer etter. Hadde vært kjekt å hatt mange bokmerker bortover uten at det er nødvendig å trykke på pila helt til høyre for å kunne se alle. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Åssen får du fram stavekontrollen ? Lenke til kommentar
questra Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hmm, er det mulig å gjøre sånn at bokmerkene bare har ikonet og ikke teksten på siden? Sånn at f.eks amobil-bokmerket har bare A-ikonet og ikke teksten som kommer etter. Hadde vært kjekt å hatt mange bokmerker bortover uten at det er nødvendig å trykke på pila helt til høyre for å kunne se alle. Bare å gå på egenskaper/properties for bokmerket og sette navnefeltet tomt? Selv har jeg over 50 stk på bookmark toolbar. Fyller akkurat bredden (1600x1200). Endret 18. juni 2008 av questra Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fins det noen muligheter for å fjerne at bokmerkene vises i adresselinje rullegardinen? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm, er det mulig å gjøre sånn at bokmerkene bare har ikonet og ikke teksten på siden? Sånn at f.eks amobil-bokmerket har bare A-ikonet og ikke teksten som kommer etter. Hadde vært kjekt å hatt mange bokmerker bortover uten at det er nødvendig å trykke på pila helt til høyre for å kunne se alle. Bare å gå på egenskaper/properties for bokmerket og sette navnefeltet tomt? Selv har jeg over 50 stk på bookmark toolbar. Fyller akkurat bredden (1600x1200). Genialt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ang. 64bits-versjonen: Hvordan blir det med addons, plugins, osv ved å bruke 64bit? Bryr ikke addonene seg om sånt kanskje? Most plugins are 32-bit dynamic library. So it cannot use on 64-bit Mozilla. If you use Linux, you can use nspluginwrapper. Jeg går for IE7 inntil Mozilla får ut finger'n og kommer med en en offisiell 64 bits versjon. Teknologi etternølere kan bare ha det så godt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Alltid likt mozilla, nye versjonen gjør ikke min glede over mozilla noe mindre Endret 18. juni 2008 av HaueR Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Btw, først nå det har gått opp for meg hvor bra Firefox er i forhold til Internet Explorer, takket være Firefox 3 EDIT: Pussig at man kan dra i logoer og linker, direkte på webleseren. F.eks. kan jeg dra i VG-Netts logo, eller HW's logo, eller en av de brukerne som står nedenfor her, f.eks. på en linje man kan skrive på (adresselinjen, google osv..) Endret 18. juni 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
mbergseth Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Artikkel frå E24.no: Firefox setter ny nedlastningsrekord Gratulere Mozilla Firefox. Endret 18. juni 2008 av mbergseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå