Gå til innhold

Firefox 3.0 er her

Anbefalte innlegg

Den linken bidrar jo ikke til rekordforsøket, noe jeg mener er å pisse Mozilla rett opp i trynet ved å bruke deres egne FTP-server imot dem..

Alle som faktisk laster ned FireFox3 burde ærlig talt ta seg tid til å laste ned minst engang som teller i rekordforsøket, alt annet er lavmål da du ikke støtter utviklerne bak FireFox.

Er FTP-siden oppdatert med den endelige klienten da?

Det som lå der tidligere idag var jo ikke den endelige har jo folk nå funnet ut, den var på "bare" 7.1mb, den endelige er på 7.8Mb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Adresselinjen er en katastrofe! Dette er uten tvil et steg tilbake.

Jeg gikk inn i tråden for å skrive at jeg digger den nye adresselinjen, så jeg skjønner ikke hva som er gale med den. Er jeg ute etter en spesiell tråd, som f eks Filmprat, skriver jeg bare inn "Filmprat" i adresselinjen, og er spart for mye tid. Jeg elsker det.

For å oversette et fint uttrykk, så "hoppet jeg pistolen" bitte litt. Jeg skulle inn på et forum som har en adresse som begynner med "community.", men etter å ha trykket inn "com" dukket det bare opp en masse sider som slutter med ".com". I ettertid ser jeg at nåer jeg har besøkt diverse sider på nytt, så er det disse som dukker opp først når jeg begynner å skrive adressen.

Lenke til kommentar
Har firefox utviklerene tatt vekk fram og tilbake knappene? Ikkje at eg noken gang kjem til å bruke dei men... eg har dei i allefall ikkje. Kanskje dei popper fram om du ikkje har mus med fram / tilbake knapper kobla til?

Jeg la etter hvert merke til det samme (med beta 3 eller noe sånt). Det kom vist av at jeg hadde fjernet verktøylinja "navigasjon" etter at jeg flyttet alle knappene opp til samme linje som menyene. Når jeg skrudde på navigasjons-linja igjen så lå frem og tilbakeknappene der. Det var bare å flytte de opp igjen og skru av linja. :)

post-3851-1213745203_thumb.png

Lenke til kommentar

Lastet ned, testet og avinstallert. Bookmarks-menyen er rotet til, og "Organize Bookmarks" er ikke mye bedre. Ikke funker alle userchrome-fiksene mine heller. Historie-funksjonen i adresse-feltet er mer irriterende enn til hjelp.

Slappe greier spør du meg.

2.0.0.14 blir nok min "Winamp 2.95" en stund fremover(i hvert fall til noen finner ut hvordan man "fikser"3.0).

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Lastet ned, testet og avinstallert. Bookmarks-menyen er rotet til, og "Organize Bookmarks" er ikke mye bedre. Ikke funker alle userchrome-fiksene mine heller. Historie-funksjonen i adresse-feltet er mer irriterende enn til hjelp.

Slappe greier spør du meg.

2.0.0.14 blir nok min "Winamp 2.95" en stund fremover(i hvert fall til noen finner ut hvordan man "fikser"3.0).

Ok, da spørr vi ikkje deg, la oss spørje nokon andre.

06182008070209au3.th.jpg

Sånn ser i allefall min ut no.

Tok vekk favoritt linja i forbindelse med fotograferinga.

06182008071121bh0.th.jpg

Fant fram og tilbake knappane inni der. La også ut noken extra pluss flytta på dei litt.

Er jo ca uendlig med plass på øverste linje alikevel.

Det eg ikkje ehilt likar er at det er så stor plass mellom den øverste "fil" linja og tabs. (eller til bokmerka mine når dei er der)

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Det eg ikkje ehilt likar er at det er så stor plass mellom den øverste "fil" linja og tabs. (eller til bokmerka mine når dei er der)

Høyreklikk på verktøylinja og fjern visning av navigasjonslinja. Da forsvinner tomrommet. Se innlegget mitt noen innlegg lengre opp her.

Lenke til kommentar
Gleder meg til i morgen når jeg får se hvordan det gikk med verdensrekordforsøket.. :D

Nå er det i morgen :roll:

Hvordan gikk det? :hmm:

Det er fortsatt 18. juni, samme dato som han skrev innlegget. Du må nok vente til i morgen, 19. juni, før du får vite resultatet. ;)

I dette sekund viser telleren 5 445 399 nedlastinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...