Ashen_Victor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har nevnt her tidligere at jeg har tenkt å gå til innkjøp av en 50" 9. generasjons Kuro etterhvert. Det blir først om en 3-6 mnd da jeg vil vente til jeg kan kjøpe det kontant. Derfor er jeg på jakt etter noe å bruke midlertidig. Vil bruke minst mulig penger siden jeg ikke har tenkt å beholde tven og sikkert vil gi den vekk om maks et halvt år, men jeg vil ha noe på minimum 37" siden jeg har prøvd 32" og det ble rett og slett litt for lite. Tven skal brukes hovedsaklig til PS3 spilling og litt filmtitting. Jeg sitter ikke noe særlig mer enn 2 meter unna skjermen, men når man skal spille spill hvor man deler skjermen i to eller fire deler er det greit med litt format. Har egentlig ikke noe særlig kvalitetskrav utover at jeg helst vil unngå skjermer som absolutt ikke takler å vise raske spillbilder (skjermlagg, shadowing, grønne trails på hvitt etc...) og vil ikke kjøpe brukt med mindre det er snakk om fjorårets modeller. Håper å slippe unna med noe mellom 4000 og 8000, bruker ikke mer enn jeg må. På forhånd takk for eventuelle tips og info folk kan komme med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå