Gå til innhold

Spore Creature Creator er ute (PC)

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg redigere en skapning jeg allerede har laget? Jeg har bare demoen, men når jeg velger å endre et dyr får jeg opp en liste over alle jeg og Maxis har laget. Maxis har laget ca tredve, men mine dyr er tomme selv om det står "Egne skapninger (1)" i menyen? Digger editoren, men den må helt klart forbedres når det fulle spillet kommer.

Når det gjelder kopibeskyttelse i editoren sier det seg vel selv. Dere betaler for å få den fulle editoren, så det ville blitt meningsløst å ikke prøve å hindre folk å kopiere den. På den annen side er det ikke kopibeskyttelse i Sins Of A Solar Empire i det hele tatt fordi "Our customers are not pirates." :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme som meg. Dragen min er lagret, lastet opp til deling og hele pakken, men den er ikke i listen min selv om det står (1) der. Er ikke så interessert i å lage flere skapninger om jeg ikke får leke med dem etterpå. Dragen min kalles Enchiladragon og liker sterk mexikansk mat, så om dere finner den der ute er den dypt savnet. :(

Lenke til kommentar

ja dette er helt idiotisk :S vi lager jo dyr slik at vi skal ta vare på dem. også blir dem bare borte? :S faen ell ;S dårlig greier. må da vel gå ann og finne en fix? for etter det jeg skjønner så ligger jo dyrene du lager inne i spore mappa "Skapninger".hmm :hmm:

Lenke til kommentar

Så lenge de er lastet opp kan du finne dem igjen på din Myspore. Jeg er ikke sikker på om de kan lastes rett ned fra Myspore, men om du går til Sporepedia så kan du søke på nicket ditt der og laste de ned.

Angåendene startproblemer. Om spillet kræsjer på logoskjermen så prøv å avinstaller EA DL Manager. Den er totalt unødvendig for å kjøre spillet og i mitt tilfellet så gjorde den det umulig å starte.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Når jeg prøver å kjøpe Creature Creator på EA Store så får jeg bare opp denne beskjeden... "Vi kan ikke behandle din bestilling. Vennligst bekreft dine opplysninger og forsøk igjen."

Har prøvd om og om igjen men får ikke kjøpt det..

Lenke til kommentar

Prøvde den workarounden, men linken fungerte ikke. Prøvde å logge inn på Myspore, men den fungerte heller ikke. Hmpf. Håper dette er ordnet når det fulle spillet kommer, men jeg er allerede skeptisk da jeg ikke akkurat har fått et bra førsteinntrykk. Den elendige oversettelsen er ille nok, men i tillegg fikk jeg en idiotisk meny som bare første meg til en web-side (må klikke det røde krysset for å komme forbi, men fikk ikke noe som helst hint om det noe sted), og når jeg endelig har laget en skapning får jeg den ikke tilbake. Hmpf.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En liten advarsel, angående EA Downloader:

Selv var jeg en av mange som kjøpte strategispillet Ringenes Herre, heksekongen, via EA Downloader. Spillet er råbra, ikke noe å si på det, denne serien er av spillene jeg har brukt mest tid på.

Men, etter å ha spilt et år, virket plutselig ikke spillet lenger. EA hadde funnet ut at betalingen skulle gjelde for et år, uten at dette var informert om da jeg, og alle de andre kjøpte spillet for så å laste det ned.

Dette temaet er tidligere diskutert her, og slik lureri er etter mitt syn kriminelt. Etter dette lureriet har jeg ikke lastet ned et eneste spill fra EA Downloader, og jeg vil ikke ødelgegge gleden for dere, heller styrke den, med å anbefale en ting: Kjøp spillet i butikk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...