gnugfur Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Helvettes jævla amøbegreier! Gledet meg i hele dag på jobb til å hente ned dette når jeg kom hjem. Men nei, ikke faen!!!! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) hmm, ser det er mange som er missfornøyd med EAgames sin netthandel og Spore CE versjon. jeg har vurdert og kjøpe fullversjon av denne Creature Editor, menne hvor burde jeg da kjøpe det? og visst man kjøper det på andre steder enn EAgames får man litt av pengene tilbake når man kjøper hele spillet i butikk? også koster det 80kr? o_O Endret 17. juni 2008 av xFreakyx Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Homofilt hele greiene. Prøvde å bruke adressen til et firma i london, samt lure til meg en kopi via direct2drive. men ikke faen. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er skikkelig fornøyd med den feite ræva Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 ganske misvisende artikkel. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 så? noen som vet når det dukker opp på EAdownloader? eller når man får en mail eller noe? prøvde å lese litt på sida dems. men makan til drittside skal man lete lenge etter. øyeblikk som nå man VIRKELIG IKKE håper EA får kjøpt opp for mange spillutgivere. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Får nok en mail ja, men hvem vet når... Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Forpulte dritt. Jobb om 5 timer. En hel dag i dass i venting og pruning på nettet etter dette. Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 hmm.. så vi må vente til etter middnatt er ikke lenge igjen da ja ja, får håpe alt virker som det skal Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå har den blitt sluppet! :!: Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 endelig! Laster ned nå.... bare 3 minutter igjen! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kor finner man den? får man mail? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kor finner man den? får man mail? Last ned EA Download manager... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har den åpen. Ingenting der. Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kor finner man den? får man mail? Jeg fikk på mail... måtte trykke på en link, så dukket den opp i ea download manager! Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Nå er det første gang jeg prøver EA DL manager, men det ser ut som man må fjerne 25% Creature Creator for å kunne laste ned noe i hele tatt. Så lenge Creature var installert så starta det istedet for en DL i manageren og så havna jeg tilbake på skrivebordet. I tillegg kommer det ofte feilmeldinger angående scriptet til manageren, men det er det bare å trykke 'ja' på hver gang. Det er visst noe tullball med en av hjelpefilene. Også! Merk at om man bytter språkfilene for å få engelsk så ser det ut som man også roter til registeret over hvilke dyr man har laget. Om det er noen trøst så var navngivingen like herlig i engelsk, så jeg gikk tilbake til norsk da det faktisk var lettere å forstå seg på navnene der. "Tomøye" blir for eksempel "Empteyes" så alt er bare sånne liksom-ord. Endret 18. juni 2008 av Aran Lenke til kommentar
prixer Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 kjøpte creatoren over ea storen og har kommet til at jeg skal installere spillet ved hjelp av download manager. Jeg kommer til at jeg godtar lisensavtalen og trykker neste men etter det skjer det ingenting, den vil rett og slett ikke installere spillet. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Den download manageren var rimelig håpløs, sjønte at du måtte fjerne 25% versjonen først etter en stund. Det burte bli gjort automatisk. Ellers så tror jeg den måtte laste ned spillet to ganger, den sto lenge å slet på 0% gjenstår og laster ned 320Kb/s. Hvorfor ikke ha la oss laste ned fil og kjøre? Hvorfor ikke inkludere den kopi beskyttelse og update delen i spillet i steden for å ha et seperat program. Hvordan får jeg importete dyr til å virke? Lastet ned fra spore.com og la i mappa sammen med egene dyr men de vises ikke, kun egene og de som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg