Gå til innhold

Spore Creature Creator er ute (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, ser det er mange som er missfornøyd med EAgames sin netthandel og Spore CE versjon. jeg har vurdert og kjøpe fullversjon av denne Creature Editor, menne hvor burde jeg da kjøpe det? og visst man kjøper det på andre steder enn EAgames får man litt av pengene tilbake når man kjøper hele spillet i butikk?

også koster det 80kr? o_O

Endret av xFreakyx
Lenke til kommentar

så? noen som vet når det dukker opp på EAdownloader? eller når man får en mail eller noe? prøvde å lese litt på sida dems. men makan til drittside skal man lete lenge etter.

øyeblikk som nå man VIRKELIG IKKE håper EA får kjøpt opp for mange spillutgivere.

Lenke til kommentar

Nå er det første gang jeg prøver EA DL manager, men det ser ut som man må fjerne 25% Creature Creator for å kunne laste ned noe i hele tatt.

Så lenge Creature var installert så starta det istedet for en DL i manageren og så havna jeg tilbake på skrivebordet.

I tillegg kommer det ofte feilmeldinger angående scriptet til manageren, men det er det bare å trykke 'ja' på hver gang. Det er visst noe tullball med en av hjelpefilene.

Også! Merk at om man bytter språkfilene for å få engelsk så ser det ut som man også roter til registeret over hvilke dyr man har laget. Om det er noen trøst så var navngivingen like herlig i engelsk, så jeg gikk tilbake til norsk da det faktisk var lettere å forstå seg på navnene der. "Tomøye" blir for eksempel "Empteyes" så alt er bare sånne liksom-ord.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

kjøpte creatoren over ea storen og har kommet til at jeg skal installere spillet ved hjelp av download manager. Jeg kommer til at jeg godtar lisensavtalen og trykker neste men etter det skjer det ingenting, den vil rett og slett ikke installere spillet. Er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Den download manageren var rimelig håpløs, sjønte at du måtte fjerne 25% versjonen først etter en stund. Det burte bli gjort automatisk.

Ellers så tror jeg den måtte laste ned spillet to ganger, den sto lenge å slet på 0% gjenstår og laster ned 320Kb/s.

Hvorfor ikke ha la oss laste ned fil og kjøre? Hvorfor ikke inkludere den kopi beskyttelse og update delen i spillet i steden for å ha et seperat program.

Hvordan får jeg importete dyr til å virke? Lastet ned fra spore.com og la i mappa sammen med egene dyr men de vises ikke, kun egene og de som følger med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...