Gå til innhold

Spore Creature Creator er ute (PC)

Anbefalte innlegg

Ja, det er selve navnet jeg reagerer på. Jeg har jo ikke akkurat så veldig lyst til å laste ned "Prøveversjonen av Skapningskaperen til Spore". :p

Men, men. Prøvde å lage en drage, og syntes jeg fikk det ganske bra til når man tenker på at dette er aller første gang jeg prøver denne editoren og vi bare har noen få deler å leke med. Den har til og med fått barn allerede. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du kan ikke velge språk, helt håpløst, det positive er at du får masse surealistiske navn på ting som skapningsskaper, navnene på kropsdeler av enda mer sinsyke. Det andre er om du ønsker å diskutere på et forum så sitter du der.

Noen som vet om du kan endre på kroppen på andre måter en å gjøre den tykkere å tynnere ved å scrolle på musa? hvis jeg ønsker en flat og bred hale som en bever lar det seg gjøre?

Lenke til kommentar

Synes det er bra at de har med norsk jeg, synes det bare er positivt, og selvom navnene blir rare blir det ihvertfall for meg bare mer morro å spille :p Ikke det at jeg ikke liker engelsk, men bra at noen spill i dag kommer ut på norsk.

Lenke til kommentar
Så du kan ikke velge språk, helt håpløst, det positive er at du får masse surealistiske navn på ting som skapningsskaper, navnene på kropsdeler av enda mer sinsyke. Det andre er om du ønsker å diskutere på et forum så sitter du der.

Noen som vet om du kan endre på kroppen på andre måter en å gjøre den tykkere å tynnere ved å scrolle på musa? hvis jeg ønsker en flat og bred hale som en bever lar det seg gjøre?

For å endre språk kan du gå inn på mappen SPORE\Data\Locale og gi skifte navn på mappen f.eks en-us til no-no (husk å velge et annet navn på no-no mappen først)

Latterlig at man ikke kan velge språk selv.

Lenke til kommentar

Rettelse: Du kan velge språk selv, men det har null betydning for spillet. :( Selv valgte jeg Norge som land og engelsk som språk, men hele greia er på norsk likevel.

Jeg har ingenting imot at spill kommer på norsk, heller tvert imot. Det jeg ikke liker er at vi ikke har alternativ. Vi bor i Norge, derfor får vi det på norsk. Det blir jo helt meningsløst siden det er laget på engelsk i første omgang og blir utsatt ganske lenge fordi det må lokaliseres til Norge og få norsk tekst. Vi får håpe fullversjonen blir bedre.

Dette er bare prøveversjonen av skapningskaperen (begynner nesten å like det ordet der) :p så den er svært begrenset. Aner ikke om du kan få en flat hale for øyeblikket, men i fullversjonen kan du kanskje det. Dessuten har du jo en rekke kroppsdeler du kan leke med. Vingene på dragen min er for eksempel ikke vinger, men en svært modifisert annen kroppsdel. (husker ikke hvilken i farten da den er den eneste skapningen jeg har laget så langt.)

Noen som vet om en bra måte å zoome på når vi lager en skapning? Mushjulet er jo brukt til å endre størrelsen på kroppsdelene, så er vi nødt til å bruke de små + og - knappene nederst? Jeg har oppløsningen 1600x1200, og da blir de for små til å brukes effektivt. :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å kjøpe fra Direct2Drive, men får opp denne "SPORE Creature Creator (Pre-Order) was removed from your cart due to country location restrictions." når jeg prøver å kjøpe.

Er det ikke allerede flere her som har kjøpt fra denne siden??

Lenke til kommentar

Ja, jeg har allerede den gratisversjonen. Dette er ikke å kjøpe spillet, kun "hele" creature creator'en med alle variasjonene og mulighetene for den nette sum at 10 dollar, som tilsvarer en femtilapp.

Leste under Creature Creator på Direct2Drive nå, og ser at det kun er amerikanske og engelske brukere som får kjøpe fullversjonen av Creature Creator :(

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å kjøpe fra Direct2Drive, men får opp denne "SPORE Creature Creator (Pre-Order) was removed from your cart due to country location restrictions." når jeg prøver å kjøpe.

Er det ikke allerede flere her som har kjøpt fra denne siden??

Jeg kjøpte fra D2D, gikk utmerket. Installerer nå, jeg vil ha alle mulighetene. 8D

Lenke til kommentar

Kjøpe hos EA og den blir ikke tilgjengelig før i kveld :(

Problemet med norsk språk er om du ønsker å lese fra utenlanske sider/ forum, da sjønner du ingenting.

Tror ikke det har noen betyding for editoren, men vil gjøre det vanskelig i den fulle versjonen av spillet.

Lenke til kommentar
Jeg og vil! Når kjøpte du?

Fra www.direct2drive.com (eller den britiske som ender med co.uk eller noe sant?)

Jeg kjøpte vel fra den britiske, ja. .co.uk.

Festlig med alle alternativene tilgjengelig. Selv om jeg lurer litt på hvordan man gir ting pels. :|

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Litt off-topic, men vet noen om man er nødt til å spille helt fra starten i selve spillet, eller kan man gå rett på stadiet der man lager og spiller med en skapning? Personlig vil jeg helst slippe å måtte spille et kjedelig mini-spill eller to før det "ekte" spillet endelig starter.

Selv syns jeg cellestadiet ser ut som noe av det morsomste. :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...