Gå til innhold

Alone in the Dark, 20.06.2008. NB! Spoilers!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey.. Så langt... Nesten ferdig med Episode 2. Alt virker middelmådig i spillet. Helt ok grafikk.. Kontrollen er treg som sirup. Når en styrer hovedkarakteren, så kan en ikke bare snu seg til en av sidene, og gå den veien. En må snu hovedkarakteren som en bil, spinne rundt for så å bli drept av strømkabelen en ikke ser, grunnet en idiotisk kameravinkling.

Selv gameplayet virker forsåvidt underholdene. Så langt som jeg er, ligger spillet på en 6/10.

Lenke til kommentar

Snakker vi om Alone in the dark 4 nå?

Vår karakter: 8/10

Pluss:

Pene prerenderte bakgrunner, en spennende H.P Lovecraft-inspirert stemning, en dragende, mystisk historie og et velkjent og fryktinngydende gameplay.

Minus:

Ikke mye nytenkning og det irriterende autosiktet som ødelegger kampsekvensene.

Fra Gamereactor.

Ups, min feil :p

Utgis:

20 Juni 2008

Sto det på anmeldsen, så tenkte det var dette spillet. Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Fikk i tak i Alone in the dark Limited edition i dag, problemet er at jeg ikke vet hvor sjelden denne pakka er.....

 

Har jo lyst til og spille spillet, men det ligger inni pakka som er forsegla....

 

så jeg spør dere, er denne pakken VELDIG limited?eller kan jeg åpne med god samvittighet? :p

Lenke til kommentar
Har ikke fått prøvd spillet enda. Men jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd :)

Jeg likte jo til og med Prey til slutt, så jeg overlever nok dette.

 

Her er 3 bilder jeg tok for noen minutter siden. Henda mine rister så fælt, så bildene er litt uskarpe :p

 

 

Digg pakke, bestemte meg etter hvert for og åpne den, Figuren står samme Bad Taste Bears figurene mine :D

Lenke til kommentar

Da har jeg fått spilt ferdig første kapittel i spillet, og jeg må si at jeg synes det fortjener mer enn 3/10.

Det eneste som "plager" meg litt er kontrollen i 3. pers. (sett bakfra), men jeg begynner å bli vant til det, så jeg overlever lett :) Liker "quick turn"-knappen.

 

Liker "adventure-preget" i spillet. Var slik jeg håpet det ville være. Men jeg trodde faktisk det var et rent 3. pers-spill, i likhet med GeoW og den slags.

 

Må si jeg ble noe imponert over de forskjellige "oppgavene" i løpet av Blackout, og effektene. Spesielt den ene slow-mo'en. Det var moro. Og bedre blir det helt sikkert!

 

Kommer til å få det moro i morgen, må jeg si.

 

Moro, moro, moro!

Lenke til kommentar

Ja, jeg storkoser meg med spillet. Det har noen problemer, men de plager meg ikke nok til å ødelegge opplevelsen. Underholdene gameplay (Gøy å lage våpen av diverse saker), genial måte å fortelle historien på (Som en TV-serie. 24 preget vil jeg si) og ZOMBIER!

 

Dette spillet er ikke for alle. For meg ser det ut som om anmeldelsene ligger ikke begge ender av skalaen. Hvis man har muligheten burde man absolutt få prøvd Alone in The Dark.

 

-Krok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...