petterpann Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha, Game Reactor har nå fjernet anmeldelsen av spillet. Husker for en stund tilbake at de også måtte fjerne anmeldelsen av Stalker fordi de var for kjappe til å anmelde spillet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 ligger der fortsatt den. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kjøpte meg nettopp Alone in the Dark på playcom ved Lagunen i Bergen. Det stod flere eksemplarer i hyllen. Kostet 599,- Skal gi en oppdatering på hvordan spillet er, etter at jeg har fått spilt det noen timer. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Okey.. Så langt... Nesten ferdig med Episode 2. Alt virker middelmådig i spillet. Helt ok grafikk.. Kontrollen er treg som sirup. Når en styrer hovedkarakteren, så kan en ikke bare snu seg til en av sidene, og gå den veien. En må snu hovedkarakteren som en bil, spinne rundt for så å bli drept av strømkabelen en ikke ser, grunnet en idiotisk kameravinkling. Selv gameplayet virker forsåvidt underholdene. Så langt som jeg er, ligger spillet på en 6/10. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 betalte du 600kr for det spillet der..! akk å ve.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Snakker vi om Alone in the dark 4 nå? Vår karakter: 8/10Pluss: Pene prerenderte bakgrunner, en spennende H.P Lovecraft-inspirert stemning, en dragende, mystisk historie og et velkjent og fryktinngydende gameplay. Minus: Ikke mye nytenkning og det irriterende autosiktet som ødelegger kampsekvensene. Fra Gamereactor.Ups, min feil Utgis:20 Juni 2008 Sto det på anmeldsen, så tenkte det var dette spillet. Endret 18. juni 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 betalte du 600kr for det spillet der..! akk å ve.. Gjorde nok dessverre det.. Er redd for et dette kommer til å bli et spill jeg bare "leier" for en midlertidig periode, før EB Games får det av meg Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fikk i tak i Alone in the dark Limited edition i dag, problemet er at jeg ikke vet hvor sjelden denne pakka er..... Har jo lyst til og spille spillet, men det ligger inni pakka som er forsegla.... så jeg spør dere, er denne pakken VELDIG limited?eller kan jeg åpne med god samvittighet? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 ikkje bry dere om karatkterer fra anmeldelser, ta deres egne besluttninger om spillet virker intresangt for deg.selv skal eg bestille fra play-asia når dem får det inn siden det er regions fritt. AMEN!!!!! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Må si det frister voldsomt å svi av 5-600 spenn når spillet får omtrent utelukkende slakt.. øh Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Glad jeg ikke kjøpte dette med engang. Skal nok prøve det hos en venn før jeg tørr å bruke penger på det. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Må si det frister voldsomt å svi av 5-600 spenn når spillet får omtrent utelukkende slakt.. øh kan di ikke heller prøve demo? stemmer det at det er lagt ut en på XBL?har ikke vært der på et par dager Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har ikke fått prøvd spillet enda. Men jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd Jeg likte jo til og med Prey til slutt, så jeg overlever nok dette. Her er 3 bilder jeg tok for noen minutter siden. Henda mine rister så fælt, så bildene er litt uskarpe Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har ikke fått prøvd spillet enda. Men jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd Jeg likte jo til og med Prey til slutt, så jeg overlever nok dette. Her er 3 bilder jeg tok for noen minutter siden. Henda mine rister så fælt, så bildene er litt uskarpe Digg pakke, bestemte meg etter hvert for og åpne den, Figuren står samme Bad Taste Bears figurene mine Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg fått spilt ferdig første kapittel i spillet, og jeg må si at jeg synes det fortjener mer enn 3/10. Det eneste som "plager" meg litt er kontrollen i 3. pers. (sett bakfra), men jeg begynner å bli vant til det, så jeg overlever lett Liker "quick turn"-knappen. Liker "adventure-preget" i spillet. Var slik jeg håpet det ville være. Men jeg trodde faktisk det var et rent 3. pers-spill, i likhet med GeoW og den slags. Må si jeg ble noe imponert over de forskjellige "oppgavene" i løpet av Blackout, og effektene. Spesielt den ene slow-mo'en. Det var moro. Og bedre blir det helt sikkert! Kommer til å få det moro i morgen, må jeg si. Moro, moro, moro! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 høres bra ut skal bestille det så fort play-asia får det inn siden det skal være sonefritt. Lenke til kommentar
Krok Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, jeg storkoser meg med spillet. Det har noen problemer, men de plager meg ikke nok til å ødelegge opplevelsen. Underholdene gameplay (Gøy å lage våpen av diverse saker), genial måte å fortelle historien på (Som en TV-serie. 24 preget vil jeg si) og ZOMBIER! Dette spillet er ikke for alle. For meg ser det ut som om anmeldelsene ligger ikke begge ender av skalaen. Hvis man har muligheten burde man absolutt få prøvd Alone in The Dark. -Krok Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Godt å høre at noen iallefall liker spillet, kan hende jeg skaffer det likevel, jeg bruker ikke som regel å la meg plage av små-feil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) kan noen fortelle om det er skummelt? litt viktig for min del Endret 20. juni 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kjøpte det til PC nettopp, så driver og installerer det nå. Gleder meg til å prøve det, og håper jeg ikke er en av de som kommer til å hate spillet, da jeg hadde sett frem til det lenge, men ble usikker pga anmeldelsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå