Gå til innhold

Alone in the Dark, 20.06.2008. NB! Spoilers!


Anbefalte innlegg

Som dere (forhåpentligvis) skjønner av emne tittelen, kommer Alone in the Dark til Xbox360 på Fredag den 20ende.

Jeg har selv forhåndsbestilt dette spillet (og fått en pen artbook), og gleder meg vanvittig.

 

Jeg prøvde å søke opp spillet på forumet men fant ingen emner, så tenkte jeg like gjerne kunne lage en.

Så, feel free til å diskutere evt. forventninger og forhåpninger.

Personlig gleder jeg meg enormt til de interaktive oppgavene som er fysikk-krevende, som jo ser ganske så lovende ut, og å farte rundt I Central Park på nattestid må jo sies å kunne virke ganske så snasent.

 

 

 

-NiXx

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh, så pen ut den esken gitt.

Har endelig lest igjennom den art-booken, og det ser iallefall ut fra skissene at de fokuserer stort på stemningen i spillet, hvilket jo må sies å være digg.

Står også noen ord bakerst i boka der de skriver at "vi ser på interaktivitet som fremtiden innen media/spill (husker ikke hva de skrev i farten), derfor har vi lagt sjelene og hjertene våre i spillet".

 

 

Er også et par storyboard tegninger der og skisser over de forskjellige "kapittelene" i spillet, ser bra ut stemningsmessig.

Art-Booken ga iallefall meg mer lyst på spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

leste gamereactor sin anmeldese og de ga det 3 av 10. selv skal jeg holde meg unna tenker jeg. grunnen er at det står atari på coveret og personelig synes jeg det er et navn som kan bare skal få lov til å dø ut...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

var det at det føltes tregt å bevegeseg, kjedelige omgivelser, dårlig skuespill og dialog. det virket vistnok som et halveis gjennomført spill.

Lenke til kommentar

Dette spillet blir en stor skuffelse!

Jeg og andre har ventet på dette en stund, og det er synd å si at Atari har gjort en så slett jobb med spillet.

 

Spillkontrollen er mildt sagt utfordrende og gameplayet er generelt fullt av bugs. (Man kan gå rett gjennom hengende kabler). Ting henger i løse lufta. Man blir slått i hodet og får sår på kneet. Dette var noe av bugsene etter 30 minutters spill...

 

Tror ikke 3/10 er så langt unna hva gjennomsnittskarakteren blir her.

Lenke til kommentar
Dette spillet blir en stor skuffelse!

Jeg og andre har ventet på dette en stund, og det er synd å si at Atari har gjort en så slett jobb med spillet.

 

Spillkontrollen er mildt sagt utfordrende og gameplayet er generelt fullt av bugs. (Man kan gå rett gjennom hengende kabler). Ting henger i løse lufta. Man blir slått i hodet og får sår på kneet. Dette var noe av bugsene etter 30 minutters spill...

 

Tror ikke 3/10 er så langt unna hva gjennomsnittskarakteren blir her.

 

Har selv ventet en god stund på spillet og har hatt høye forventninger til tittelen.

De siste klippene jeg har sett på Gametrailers har derimot fått meg mer og mer skeptisk, da det har virket alt for upolert til å være så nært lansering.

Bevegelser, grafiske elementer, karakter-design (da spesielt på fiender), blod (i det hele tatt all væske) har ikke sett ut som jeg håpet på.

 

Virker dessverre som om den sigende skepsisen min var berettiget, selv om jeg avventer en omtale fra mine "sikre kilder" før jeg tar en endelig beslutning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...