BolleKalle Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Når jeg bruker PC'n, f.eks sitter og sturer på nettet, har jeg merket av bildet på skjermen blir svart i et lite øyeblikk noen ganger, for så å komme tilbake igjen. Noen som kjenner til problemet? Kan det ha noe med at gpu'en er ganske hardt klokka? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det var det trodde det var på maskina mi også. Og det var vel forsåvidt riktig i mitt tilfelle. Uansett: ny og større strømforsyning og problemet er borte. Men jeg var en stund litt engstelig med tanke på muligheten for at hjernen så smått hadde begynt å råtne. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Har Chieftecs orginale 360W psu! Det burde da sannelig min hatt holde? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hadde samme problem med et Nvidia Geforce kort (husker ikke helt hvilket..) oppdaterte driverne så funka det fint igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå