Gå til innhold

[Homebrew] Siste Wii update sperrer for å bruke Twilight hack

Jon_

Anbefalte innlegg

Congrats to tmbinc and tehpola for finding a combination of two bugs in the code that Nintendo added that — when combined — allow us to fool their check into ignoring the TP hack. More info will be forthcoming — I still wouldn’t rush to update my system, anyway.

This still leaves the issue of how to deal with IOS30; there are several different ways to deal with this — some of which have already been released by people — and we’ll need to take some time to decide on the best one to use and test it thoroughly. There’s no urgency here, no need to rush into something.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Online servicen til Nintendo er så dårlig at det bryr egentlig meg veldig lite, jeg hakke patcha min Wii på aldri så lenge og kommer ikke til heller før et nytt spill på Wii kommer som jeg vill ha (Som jeg ikke kan tenke på i huet faktisk, kanskje noe bra som blir avslørt på E3).

Noen av de nye spillene krever vel uansett at du må oppgradere firmware før du får satt i gang spillet. Sånn sett får Nintendo sneket inn patchene uansett. Eller tar jeg feil her?

Lenke til kommentar
Online servicen til Nintendo er så dårlig at det bryr egentlig meg veldig lite, jeg hakke patcha min Wii på aldri så lenge og kommer ikke til heller før et nytt spill på Wii kommer som jeg vill ha (Som jeg ikke kan tenke på i huet faktisk, kanskje noe bra som blir avslørt på E3).

Noen av de nye spillene krever vel uansett at du må oppgradere firmware før du får satt i gang spillet. Sånn sett får Nintendo sneket inn patchene uansett. Eller tar jeg feil her?

Det stemmer nok. Før jeg fikk spille Mario Kart ble en eller annen oppgradering installert fra disken.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet men det er ingen spill fra nintendo som jeg har tenkt å kjøpe meg i nær fremtid så da er jo det problemet løst uansett, hehe.

Tror også om det er noen Wii spill med patchene på CD-ene så kan du bruke Freeloaderen til å gå igjenom den, så viss du skal ha nye spill kan du bruke Freeloaderen til å spille de uten og patche.

Quote fra en mail fra Datel.

For 99% of all users they will not be effected by the new firmware 3.3 upgrade providing that they do not upgrade their console and follow / continue to follow correct loading instructions for the Freeloader, as clearly outlined in manual. The Freeloader should be used / loaded for all games from all regions and should not be used just for import games only… I repeat the Freeloader should be used when loading any games from any country or any region. For example if you live in Germany you should still use Freeloader when loading German games and also Freeloader should be used when loading import games. Freeloader should be used on ALL games from anywhere in the Universe.

Using the Freeloader correctly disables parts / elements of all/most future updates.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...