TLZ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har netopp bestilt Graphire 2 PC penn. Har et A6 område som gjelder hele skjermen, er dette for lite for 1600x1200? Er det noen som har erfaringer med lignende produkter? EDIT:Har nøyaktighet på 1000dpi Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 du kan sette området du vil tegne på i Wacom utility'en. Jeg kjører min Graphire som penn mus på hele skjermen. Det funker fint som snus Hvis jeg er inne i Painshop Pro velger jeg å sette tegnebrettet til en mindre flate for å få bedre oppløsning på det jeg tegner.. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det funker fint som snus :)quote] Snut er ut Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 *snuff* har lyst på en eller annen wacom-sak ... noen som vet hvor jeg kan få tak i billige slike? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 eg kjøpte min Graphire 2 på www.compo.no for 890kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå