kaarebeate Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Les artikkelen: http://www.dn.no/forsiden/etterBors/articl...vl=sistenyheter Nrk stopper Autofil på tv, er det bare jeg som kommer til å savne Jan Erik Larssen og hans gode hjelpere!! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg kommer ikke til å savne Autofil. 1 Lenke til kommentar
Generic Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Her betaler vi MASSE penger for en TV-Lisens til NRK, sann at dei skal lage "NORSK-TV" Men det einaste dei gjer er å legge ned program etter program... Først Sommaråpent så Frokost TV og no legg dei ned Autofil.... Jeg kjem iallefall ikke til å betale ei krone mer i lisens....... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Glad den soppen der endelig blir tatt av skjermen. 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Les artikkelen: http://www.dn.no/forsiden/etterBors/articl...vl=sistenyheter Nrk stopper Autofil på tv, er det bare jeg som kommer til å savne Jan Erik Larssen og hans gode hjelpere!! Get a life, det er britiske TopGear som er tingen 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg vet ikke hvor mange her som var aktive på det gamle Autofilforumet på NRK Debatt, men nå stenges også det: http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/1.6164030 Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Endelig stopper nrk pengestrømmen til en av norges desidert største tullinger. 1 Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Blir Autofil-bladet også lagt i grus med det samme? Det håper jeg ikke, for det er faktisk en bra publikasjon. Autofil på TV har blitt et drittprogram i forhold til det det var før. En fast del av programmet, Autofil-edition eller hva det nå heter, hvor de driver med et slags pimpe-prosjekt, består av 20% video av Jan Erik som snakker med noen eller skryter av noe de har fått til og 80% stillbilder av helt urelaterte ting og en gubbe fra NRK som prater tull og dritt. Kommer ikke til å savne TV-showet slik det har utviklet seg. 1 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Like greit. Den fjompen egner seg ikke på TV uansett. Gi oss Top Gear i stede! 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Go elg er det eneste bra han har gjort. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke noe tap for bilintereserte, top gear er veien å gå der Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er vel greit det bare vi får et nytt godt program. Og Autofil kan jo komme tilbake, ellers får bilinteresserte bare nyte Top Gear i mellomtiden. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 You (trådstarter) made my day! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "SE PÅ RATTET DA HEHEHEHEHEHEHEE DIGG.. HEEEERLIG RUMPE.. SNERTEN SPOILER...NAIS FARGE" Så gjentar han det. Givende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "Koppholder! Er plass til en liten eskimo baki her!" Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For mye mas, for mye dyre biler for mye tull. Lenke til kommentar
C-3PO Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Det er bare ett program, et ræva program. Endret 14. august 2008 av C-3PO 1 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Top Gear er uendelig mange ganger bedre. 1 Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg likte Autofil... helt til jeg begynte å se på Top Gear. Det er bare så ufattelig mye bedre at det kan ikke sammenlignes en gang. For alle som liker Autofil anbefaler jeg å heller følge med på Top Gear. Men for all del, var ikke noe galt med Autofil heller. Men holder nok ikke helt mål lengre... Endret 15. august 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå