Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skambarbert skalle i sommer..

Eryk

Anbefalte innlegg

Driver og vurderer å barbere hodet, da under 1cm. Tenker å først ta det hos frisør, så holde det nede med egen trimmer. Flere som gjør det? Jeg kommer sikkert til å se mongo ut, men det virker utrolig befriende ut òg.. dessuten ser jeg idiotisk ut -med- hår, så jeg blir bare en different kind of eyesore.

Garantert malplassert tråd, men det er nå så..

Videoannonse
Annonse

Hadde det slik i en 5-6 år, og fikk bare positive tilbakemeldinger. Deilig lettstelt, men trenger muligens lue om vinteren. Verdt et forsøk. Er jo dessuten noen 'fotball-helter' som har det slik, så er jo allment godtatt. Fikk det også billigere hos frisøren enn vanlig klipp. Betalte 130-150 per gang, mens vanlig klipp var 200-350.

Endret av Erigon
En slik klipp kan man lett ta hjemme også, og spare enda flere kroner. Eneste som kan være vanskelig er å få vekk alle hårene i bakhodet selv, så man bør ha noen som kan gå over for deg.

Nja, det er en tilvenningssak. Tar håret ned til 3-4mm annenhver uke, og bakhodet er ikke noe særlig stress. Nakken, derimot, er det greit å ha litt hjelp med.

har klippet håret mitt til "korteste instilling" på maskinen min i flere år nå... har også av og til gått over med høvel for å få det HELT glatt, og det skal jeg love deg er herlig :D

Har fått litt blandede kommentarer når det gjalt akkurat det, men det er jo bare hår, og det vokser (veldig fort) ut igjen...

edit: fikk alltid min mor eller min samboer til å klippe det før, men i det siste har jeg stort sett gjort det selv. Er som psilo sier en tilvenningssak og du blir vant til det etterhvert. Trikset er å bruke et håndholdt speil i tillegg til et som står fast, og god tid :)

Endret av Musty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...