Cyrus86 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 www.sneball.tk vill ha tilbakemeldinger ps: litt dårlige bilder, men men Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Utrolig bra! I allefall det som jeg kan se på det bildet. Gjorde du det selv, eller fikk du et firma til å gravere? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Nydelig Har du bestemt deg for om du skal kjøre 2x80 eller 1x120 enda? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ser bra ut, men ligner nesten mer på en phoenix enn en drage da... det var iallefall det første jeg så før jeg leste teksten... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Rått det Hvor i maskina har du det hen? Gleder meg til du får tatt et bedre bilde av det:D hvordan fikk du det til da? Lenke til kommentar
hysing Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 har jævelig lyst til å gjøre det samme, men jeg har ikke 1000 spenn til overs og da har jeg ikke dremel . Dessuten skal jeg prøve å finne en litt fetere logo Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 heftig!! men hvordan graverer man?? bruker man en kniv lissom? (bare et eks) Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 hoho! Den graveringa kosta meg ca en gratis tur for å hente dremelen jeg lånte (en balck&decker) Får bedre bilder av den i dag. (bruker pappa's digitale speilrefleks til 30k) Skal bruke en 120 på toppen, en 120 i front nede, 2 80 bak opp, 2 80 i sidedøren. Det var ikke så vanskelig, men jeg anbefaler å øve på en bit med plexi først. det jeg syntes var enklest og mest presist var å bruke en rund graverings kule. Tegne av motivet på plexien med tusj-penn og etter det ta vekk malen du har under å gravere etter strekene + god belysning. BTW: takk for skryten! Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Utrolig bra! I allefall det som jeg kan se på det bildet. Gjorde du det selv, eller fikk du et firma til å gravere? Jeg gjorde det selv. Rått det Hvor i maskina har du det hen? Gleder meg til du får tatt et bedre bilde av det:D hvordan fikk du det til da? Skal ha den i side døren. Kan ta å skrive en liten forklaring på hvordan jeg gjorde det på hjemmesiden. heftig!! men hvordan graverer man?? bruker man en kniv lissom? (bare et eks) Brukte black&decker dremel med en liten rund graverings spiss. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 IIIKK! *hyle* Hmm.. merkelig, kanskje du prøvde i det jeg oppdaterte siden? Jaja.. prøv denne da: www.sneball.tk Har fikset bedre bilde nå! Ah! endeli har geocities fikset klikket sitt igjen. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 For de som er lat eller at siden ikke virker: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Dremel Mayhem! Var skikkelig tøft det der ja, men du må gi oss noen flere bilder da. Gjerne uten LEDsa også og ha på lys på rommet Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Kan jo det, men er ikke helt ferdig med modden ennå.. så det blir masse bilder på torsdag eller fredag. Når jeg er ferdi, eller når jeg får lista fra microplex. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ser visst ut som om siden din er nede gitt... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ser visst ut som om siden din er nede gitt... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Thissite has exeeded it's maximum transfer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå