Thor Håkonsen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mitt første forsøk i denne genren Tanken var noe i siluettretning - men med noe farge og gjenskinn... Bilen er forøvrig min nye Exif : 29mm - 48mm 1/10 - 1/8 f/16 - f/14 ISO 200 Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Likte nr 2 best, ble egentlig ganske så stilig! Gjorde seg med månen i bakgrunne Børge Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Oi. Det ble nok for mørkt for min smak. Det er veldig stilig at du har fått flott eksponering av lysene, men kanskje du kan prøve igjen når det er litt lysere ute? Ikke dagslys, bare en halvtime lysere Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Eller du kan ta bildet en gang til med lysene slukket og mer eksponering for å få frem fargene mer... Kule bilder, men henger meg på jpsalvesen om at det var vel mørkt..... Mørkt nå for tiden forresten??????? Er "lyst" døgnet rundt i trh nå... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Enig med de som syns det er for mørkt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå også som Opel-fotograf. De med litt hukommelse og ferdstid husker kanskje at også jeg har levert mitt bidrag som bilfotograf en gang i tiden. Siden både ThorEH og jeg kommer fra samme sted, så er det ikke uventet at også han bruker en Opel i sitt forsøk. Dessverre blir det for lite lys. Det hadde hatt en effekt hvis månen var full, men den detaljen er dessverre fraværende. Det blir i det hele tatt for få detaljer. Men en fin bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå