StupidNick Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 I sommerferien skal jeg og noen kamerater på en roadtrip til Danmark, også lurer jeg på om jeg skal kjøpe en GPS enhet til bilen. Trenger ikke å være veldig fancy, og jeg har ikke så lyst til å bruke mye mer enn 1700 på den. Er det noen som har noe å anbefale? Er det lurt å kjøpe brukt? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan anbefale TomTom One. Du får denne mange steder til 1 499,- Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 eller en garmin nuvi 200, som du får fra 999, den har kun kart over norden da (sverige, danmark, norge og finnland) men du får også nuvi 250 med europakar, denne er noe dyrere ca 1300. men kan anbefale nuvi 200, har den selv, enkel og grei navi enhet uten noe fancy, og så er den så liten at jeg kan ha den i lommen, er ikke stort større enn litt voksen mobil (htc tytn 2) Lenke til kommentar
atrixet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du for også TomTom one for under tusenlappen hos elkjøp. Men skulle du trenge mer kart - i tilfelle du skal reise litt mere senere vil jeg anbefale f.eks. go520 som er mye mer avansert... kanskje du er heldig og finner en slik til ca. den prisen du forlanger. Denne modellen har plass til minnekort i tillegg og kan ha kart over hele verden (Dvs. de kart som er tilgjengelig). Hele verden er ikke tilgjengelig på GPS kart til dags dato. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har kjøpt Garmin nuvi 250w og er veldig fornøyd. Helt enkel og kart over "hele" Europa. Stor skjerm er det også. Kostet 1499,- på Elkjop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå