Gå til innhold

Trenger navigasjons system til bil, rundt 1700,-

Anbefalte innlegg

I sommerferien skal jeg og noen kamerater på en roadtrip til Danmark, også lurer jeg på om jeg skal kjøpe en GPS enhet til bilen. Trenger ikke å være veldig fancy, og jeg har ikke så lyst til å bruke mye mer enn 1700 på den. Er det noen som har noe å anbefale? Er det lurt å kjøpe brukt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eller en garmin nuvi 200, som du får fra 999, den har kun kart over norden da (sverige, danmark, norge og finnland) men du får også nuvi 250 med europakar, denne er noe dyrere ca 1300. men kan anbefale nuvi 200, har den selv, enkel og grei navi enhet uten noe fancy, og så er den så liten at jeg kan ha den i lommen, er ikke stort større enn litt voksen mobil (htc tytn 2)

Lenke til kommentar

Du for også TomTom one for under tusenlappen hos elkjøp. Men skulle du trenge mer kart - i tilfelle du skal reise litt mere senere vil jeg anbefale f.eks. go520 som er mye mer avansert... kanskje du er heldig og finner en slik til ca. den prisen du forlanger. Denne modellen har plass til minnekort i tillegg og kan ha kart over hele verden (Dvs. de kart som er tilgjengelig). Hele verden er ikke tilgjengelig på GPS kart til dags dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...