Zungam Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei... har fått problemer med en type skript feil i windows xp home edition sp2... sjekk vedlagt bilde... Har testet ut mye av det som står i denne tråden men uten suksess...: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6&hl=script Hvis jeg f.eks skal gå inn på brukerkontoer i kontrollpanel, kommer denne script feilen opp...og den er umulig å få bort...nytter ikke om jeg trykker ja eller nei..den går ikke bort uanset.. Så jeg må logge meg av og så logge av, hvis det ikke etter en (control+alt+del) finner prosessen slik at den kan avsluttes... Oppstår også i Internet explorer 7...Må derfor bruke opera... Og jeg klarer ikke å oppdatere til sp3, men det er en annen sak.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Avslutt Internet Explorer, og Explorer.exe prosessen (bruk End Process Tree for best effekt) Deretter velger du Start Process i task manageren, og kjører CCleaner eller lignende derfra og slett alle temp filer, og kjør Hijackthis og let etter suspekte BHO-er (er ikke nødvendigvis noen) og sjekk at start siden ikke er endret til noe suspekt (eventuelt sett den til about:blank) Se forresten etter andre suspekte ting i hijackthis, at alle prosesser som kjører er ting du har godkjent. Når dette er ordnet, start Explorer.exe på nytt i taskmanager, hvis du har fjernet all snusk, skal det nå fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå