Kheri Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) sånn Endret 17. juni 2008 av Siljeea Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Dette ser ut som ødelagte, gjengrodde s/h-negativer tatt i et Fame-studio. Og det er jo en besnærende tanke. De siste er best. De to andre mer bob bob, men ok i en serie. De to mer vanlige bildene synes jeg ikke er så veldig interessante. Det er noe anstrengt med dem. EDIT: EDIT: Kommentaren nedenfor kom som en reaksjon på at de negative bildene ble trukket tilbake, og erstattet med de andre etter at jeg hadde skrevet mitt innlegg. Nå er det rettet opp av trådstarter. EDIT: her fremstår jeg som en bablende idiot på lsd, fordi trådstarter har byttet ut bildene med noe helt annet. Slike handlinger gjør meg mildt sagt forbannet, fordi det er så fordømt uforskammet overfor en som har tatt seg tid til å sette seg inn i bildene. Ikke legg ut bilder du ikke ønsker kommentarer på. Endret 18. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Om jeg forstår dette rett så har du lagt ut tre bilder først som PM kommenterte over, så byttet du bilder fordi du ikke var fornøyd med kommentaren ? Lag heller en ny post med nye bilder, og la de andre ligge. Eller så kommer jo kritikken til de som kommenterer på de første bildene til å se ganske rar ut, og vi andre som leser skjønner lite.. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Likte det siste. Dynamisk uttrykk, dog noe spesielt. De andre var det mindre å hente fra synes jeg. Enkelte bilder gjør seg best i sammenheng med en tekst. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Om jeg forstår dette rett så har du lagt ut tre bilder først som PM kommenterte over, så byttet du bilder fordi du ikke var fornøyd med kommentaren ? Jeg oppfordrer alle til å lese min kommentar på ny, og se om det er noen slakt. Det er det faktisk ikke. Jeg skrev jo at det var en god ide (besnærende tanke), og at det ene var godt. De andre var mer så som så, men fungerte som en del av en serie. Og om jeg hadde slaktet bildene så har du ingen grunn til å fjerne dem. Hvis ikke dette hadde blitt påpekt av Vegard, så hadde garantert noen trodd at jeg har blitt blind over natten. Jeg likte forøvrig de forrige bildene mye bedre. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 ..og legger man bare ut bilder for å få skryt? Lenke til kommentar
presjes Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Ønsker gjerne at de opprinnelig bildene blir lagt ut igjen, så jeg kan prøve å forstå kritikken til PMnormal. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Ønsker gjerne at de opprinnelig bildene blir lagt ut igjen, så jeg kan prøve å forstå kritikken til PMnormal. Nå ligger de ute igjen, så da er jeg fornøyd. Men litt irritert Det er forresten det siste av de negative bildene jeg liker best. Det lå først i den opprinnelige tråden. Endret 18. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Liker bilde 4, 5 og 6. Disse har spennende utrykk som jeg bare liker. Jeg kan styre meg for 1 til 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå