Gå til innhold

ny spill pc 20-25000

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å blåse alle feriepengene mine på spill pc, gjerne med overklokkingspotensial, og har bestillt en gamer pc på netshop som består av følgende:

• antec p182 (vet det bare er et midi selv om jeg burde ha maxi, men det eneste alternativet var egentlig antec nine hundred som har altfor mye leds pluss at ikke er direkte pent å se på)
  • mist 1000watt
  • q9450
  • xfx 790i
  • 2x9800gx2
  • 4x1gb mushkin ddr3 @1800
  • 2xraptor 150gb raid 0
  • dvd rw
  • vista premium 64

Har mus, tastatur og skjerm (24" benq)

Har bygget litt pc selv, men har kommet til at jeg har altfor mange tommeltotter (har ødelagt et par skjermkort & noe minne ved bygging) så jeg overlater byggingen til nettbutikken.

Har tenkt å bruke mellom 20 og 25000.

Jeg har som sagt en 24" skjerm, så spill blir kjørt i 1900x1200. Trenger derfor mye gpu kraft.

Har sett på bl.a. alienware og falcon-nw, evt. skulltrail, men de blir alle litt i overkant av hva budsjettet mitt tåler.

Det jeg egentlig lurer på er om det er helt bortkastet å kjøpe 2x gx2 kort, siden 280gtx nå er tilgjengelig. Burde jeg evt. vente og kjøpe tri sli med 280 når det blir tilgjengelig?

Alle forslag mottas med takk!

Sovelars

ps. unnskyld til alle antec nine hundred eiere som ble fornærmet av min kommentar ang. dets uteseende!

Red: Da har jeg droppet gx2 og kjører 9800gtx i sli. Byttet xfx kortet med asus striker extreme II. Var det dumt?

Endret av sovelars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...