Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis man ser på listen over dagens topp 20 innleggsskrivere ser man en person med nicket "ersom". Det som er rart er at det brukernavnet ikke er noen link og at denne personen har 0 innlegg sammenlagt. Noen som kunne forklart meg hvem dette er? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Det er en bug som kommer av gjesteposter. Tidligere var det "felixsvart" og "-weiss-" som dukket opp, men de buggene ble fikset etter mitt bekjentskap. Har i alle fall ikke sett "felixsvart" eller "-weiss-" på en stund. Endret 16. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Det er en bug som kommer av gjesteposter. Tidligere var det "felixsvart" og "-weiss-" som dukket opp, men de buggene ble fikset etter mitt bekjentskap. Ah. Takker for svar . Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg