Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor vil ikke jenter være sammen med søte gutter?

Gjest lei15

Anbefalte innlegg

Der overdriver du litt kalab, det kan være et stort minus ja, men det er ikke definitivt et stort minus hele tiden.

Hvis man prøver å sjekke opp folk og du bare blir omtalt som søt så kan det hende det er et minus, men når en jente plutselig bare sier det helt random, uten at man prøver å sjekke henne opp, da blir vel sitasjonen litt annerledes? Som f.eks forrige helg da jeg prata med broren til en kamerat, og vennina hans plutselig sa at jeg var "søt og hyggelig", uten at jeg egentlig hadde gjort no mer enn å hilst på henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner hva du mener, men jeg tenkte mer på hvordan en jente kan se deg på som søt typ som personlighet, søt kan bety alt fra sjarmerende til en jævla pingle som kalab mener. Om man er kjekk så er man bare kjekk, men tingen er at det finnes veldig mange kjekke folk overalt så kjekk er ikke noe spesielt, derimot om man er søt betyr det som regel at jenta liker personligheten din.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble akkurat shanghaiet til å sitte dørvakt på jobben til prosjektet mitt. :p Han som egentlig skulle sitte var blitt syk og jeg var tilfeldigvis innom og spiste middag og fikset IP-telefonen deres. Hvem klarer vel å si nei til det smilet der? (Ikke jeg iallefall.) Bandet betaler en liten slump penger svart og jeg kan drikke øl på jobb. :D Hun sa: "Den søteste dørvakta ihvertfall." Hva nå det egentlig skal bety. Jeg er bare forvirra, men jeg blir mer og mer sikker på at det ikke blir noe mer enn bare venner mellom oss. Dama er hyggelig nok hu så det er egentlig helt greit tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest lei15

På fest idag gikk det superbra! Mange jenter fortalte meg at de likte søte gutter mye bedre, og jeg rota med en jeg liker veldig godt! Livet er herlig!!

Lenke til kommentar

Om noen år, når jentene har kommet seg over den fasen hvor de kun er interesserte i de slemme guttene, festing og den fantastiske uansvarlige oppførselen i ungdomstiden vil du fremstå som helt fantastisk. Du får holde ut, for de kommer til å gå lei de tøffe gutta om ikke altfor lenge :-)

Lenke til kommentar

Sparks, jeg er uenig. Gutt, det du må gjøre er å få deg erfaring. Ikke vente på jentene til de en dag kommer til deg. Det krever at du er litt mer frempå, tør å drite deg litt ut. Prøve seg frem er nøkkelen. Gi litt faen i om ikke alle syns du er kjempegrei, er teit osv. Skaff deg erfaring på å snakke med jenter. Og vær litt vågal. Spør dem spørsmål du ikke bør spørre. Si ting du ikke ville turt ellers. Best å prøve dette ut på ukjente jenter!

Lenke til kommentar
Gjest en gutt

Så de søte og snille gutta skal plukke opp all søppla med andre ord? TS og alle andre snille gutter bør finne seg for gode for slike tøser i så fall. Hvorfor skal jentene alltid få det beste gjennom livet? Hvis de velger å henge med badboys i ungdomstia, så har de gjort et valg, og ikke helvete om jeg hadde giddi og vært bruker nummer 100.

Lenke til kommentar

Soete gutter er alltid nr. 2 paa listen.

Kvinner trenger kjaerlighet og sex de ogsaa. Spoersmaalet er om dere vil vaere en som kvinnene noeyer seg med, eller om dere virkelig vil vaere den som blir elsket for den du er.

Vi er alle del av naturen.

Lenke til kommentar
Soete gutter er alltid nr. 2 paa listen.

Kvinner trenger kjaerlighet og sex de ogsaa. Spoersmaalet er om dere vil vaere en som kvinnene noeyer seg med, eller om dere virkelig vil vaere den som blir elsket for den du er.

Vi er alle del av naturen.

Betyr ikke dette bare at kvinnene må skjerpe seg? Jeg ser ikke hvordan søte gutter ikke kan gi kjærlighet og sex.

Eller sier du at man bør endre seg og bli elsket for den man later som man er, ikke den man faktisk er? Det er jo latterlig. Dette betyr vel at kvinnene har en rett til å få akkurat den karen de vil ha, og om gutta synes det er vanskelig å være en annen person er fullstendig irrelevant.

De kunne da i alle fall innrømme åpent at de ikke liker søte gutter så godt, så kunne vi være ferdig med denne diskusjonen og faktisk forstå hvorfor søte gutter går single.

Lenke til kommentar

Det er ingen diskusjon.

Hvorfor skal kvinnene skjerpe seg? De vil bare være lykkelige. Akkurat som oss. Dessverre blir ikke livet alltid slik man tenker det seg.

Man får ikke chicks ved å late som om man er en annen. Jeg gidder ihvertfall ikke å spille teater fordi en kvinne kanskje foretrekker rollen jeg spiller. Hvorfor skulle jeg gidde det?

Jeg er den jeg er. Liker hun meg ikke, synd for henne. Det er nok av folk i verden å dele meg med. Man kan ikke gjøre alle til lags.

Hva vil det si å være "den jeg er". Vi utvikler og forandrer oss hele tiden. Forandr deg til det bedre.

Det jenter finner tiltrekkende er selvsikkerhet. Selvsikkerhet er noe man får naturlig når man blir komfortabel i de situasjonene man ellers har lav selvtillit i. Sure, kanskje dere mener det er et så himla stort bedrag mot seg selv å utvikle selvtillit. Utvikling av selvtillit er naturlig.

Lenke til kommentar

søte gutter er da ikke nr 2 på listen! er ikke gutten søt, så er jeg ikke interessert :!: gutter som ikke er søte er jeg like uinteressert i som hunnkjønn.

edit: altså, de kan være gode venner, men noe mer enn det kommer aldri skje.

Endret av min sin
Lenke til kommentar
søte gutter er da ikke nr 2 på listen! er ikke gutten søt, så er jeg ikke interessert :!: gutter som ikke er søte er jeg like uinteressert i som hunnkjønn.

edit: altså, de kan være gode venner, men noe mer enn det kommer aldri skje.

Du må være en av veeeeeldig få :p

Lenke til kommentar

Jeg vil karakterisere meg selv som "søt". Men jeg liker å være litt badboy i blandt.

måtte bare :tease:

Men On T: Om du er en søt gutt, og sier at jenter ikke liker søte gutter, henger du med feil jenter. Enten det eller så er du veldig dårlig til å ta hint.

Lenke til kommentar

Dere misforstår det med søte vs slemme gutter. Alle jenter vil selvsagt ha en gutt som stiller opp for dem og setter pris på dem. Man er tross alt i et forhold hvor man bryr seg om hverandre.

Problemet for søte gutter er at de ikke får vist hvor greie og snille dem er. De klarer ikke å vekke interessen til jentene, noe som badboys helt fint klarer. Badboys igjen, sliter med å holde på damene.

Uansett hvor grei man er vil ikke jenter ha gutter som ikke tror på seg selv, er redd for å være ute blant folk og som tilber jorda jentene går på. Jobb med selvtilliten!

Kvinner er ikke prinsesser. Ikke behandl dem som tilbedningsobjekter. Behandl dem som mennesker.

Det er som med alt annet i livet:

Vi begjærer hva vi ikke kan få.

Vi setter mye mer pris på det vi må jobbe for, enn det som detter rett ned i fanget vårt.

Enkel psykologi.

I "Min sin" sitt tilfelle har gutten allerede klart å vekke interessen hennes. Han er på stadiet hvor han kan vise hvor grei han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...