Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor vil ikke jenter være sammen med søte gutter?


Gjest lei15

Anbefalte innlegg

Hvis jenter sier du er søt, så er jo det en positiv ting. Ikke begynn å forandre deg. Ikke bli en "mann" eller en "badboy".

Hvis du har lyst på kjæreste har du vell lyst på en du kan være deg selv med.

Hun dukker nok helt sikkert opp. Bare ikke bli en av de leie folkene som prøver å være noe helt annet enn det de er.

Good luck.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og mine venner liker søte gutter. :wee:

Men det er en forskjell på å være søt og snill og søt og FOR snill. :p

For snille gutter gjør det lett å tenke at de er litt for snille på andre punkter og. Jenter vil helst ikke være nødt til å ta alt initiativ på egenhånd.

Lenke til kommentar
Jeg og mine venner liker søte gutter. :wee:

Men det er en forskjell på å være søt og snill og søt og FOR snill. :p

For snille gutter gjør det lett å tenke at de er litt for snille på andre punkter og. Jenter vil helst ikke være nødt til å ta alt initiativ på egenhånd.

 

Hva om man er snill OG tar initiativ da? :p

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på om søt er et kompliment når det blir brukt om gutter, men det er det vel noen jenter som kan svare på?

 

Det kan det være. Men fyren må være litt "vanskelig" for at man (eh, JEG) skal få lyst på ham..

 

Det er selvsagt bare bullshit, for er en gutt vanskelig så blir det ikke noe for jenter har satt det som sin oppgave å være vanskelige. Hvis begge er vanskelige så blir det bare tull.

Lenke til kommentar

Tror de fleste jenter liker det sånn egentlig, har vært singel ganske lenge så slik jeg blowa sist mulighet for en uke siden, men det er like greit i og med at hun stikker utenlands til etter sommeren. Det kan være vanskelig å styre på følelsene sine, men ja, ikke sett hun på en pidestall liksom.

Lenke til kommentar
Gjest lalala_nei
Hva med de av oss som ikke klarer å bli badboy eller røffere, uansett hvor mye vi prøver?

Ikke engang klarer å tro på oss selv ... Er vi dømt til å være alene? =/

*snip*

Selvtillit ja ... Den som bare hadde det, eller klarte å få den tilbake. Den forsvant for lenge siden, sammen med trua på meg selv, og hver gang jeg får et snev av de tilbake, kommer venner og fjerner alt sammen og tråkker en ned i søla igjen. Helt ubevisst så klart.

Jeg er i tjueårene og har lett etter ei moden jente siden jeg var ca 12. Ikke det letteste akkurat. Særlig ikke når alle mener du er umoden, og det er du vel kanskje også, men ikke i forhold til de andre guttene i klassen som er i det såkalte pre-fjortisstadiet. Grøss :|

 

Og jeg tviler på at jeg har et særlig langt liv foran meg, ikke med den livsstilen jeg fører i alle fall.

Skal man tro legen min, blir jeg ikke over 50 år, frisøren min forteller meg at jeg holder på å bli skallet og det eneste som mangler nå, er at tannlegen min forteller meg at jeg må trekke tenna og begynne med gebiss.

Lenke til kommentar

Livsstilen har du valgt selv, og den kan du endre relativt raskt. Komplekser er det mange av oss som har, og jeg vet hvordan det er å merke at håret svikter. Men du kan ikke la det ta fullstendig knekken på deg.

 

Du må etter beste evne forsøke å godta den du er, og så kan du i neste omgang gå på damejakt. Eller forventer du at de skal falle for en mann som ikke kan fordra seg selv?

Lenke til kommentar

Skit i hva vennene dine sier, de bare tuller med deg. Hvis du føler at de tråkker deg ned, så snakk med dem om det. Er de ekte venner så vil de støtte deg. Men det hjelper ikke bare å syte, det gjør at folk blir lei en og mister lysten til å omgås deg. En må være positiv som oftest, og la de negative tankene ligge igjen.

 

Angående helse så kan du forandre ting selv. Jeg har utviklet et system som går ut på at når jeg er sur, eller full av negative tanker så går jeg og trener. Sparker en ball, løper, styrketrening osv. Det funker utrolig bra på to måter; du hjelper kroppen din og du lufter deg tom for alle idiotiske tanker.

 

Hvis du mister håret ditt så er det bare en del av livet, jeg kommer selv mest sannsynligvis til å miste håret før jeg runder 30. Det er bare slik livet er... Mangler man noe, må man kompensere det med noe annet. Jeg selv har komplekser pga høyden min, men kompenserer det med andre ting.

Lenke til kommentar

Det fins da jenter som vil være sammen med søte gutter. Selv sier jeg til kjæresten min at jeg syns han er søt og god.

 

For meg så er søt mye mer enn kjekk. Jeg kan se på et bilde av en gutt, og sikkert si meg enig i at han var kjekk, men det å være kjekk har liksom ingen verdi. Ikke for meg i alle fall. Det å være kjekk er nesten litt kjedelig. Er man søt så er det noe mer enn bare utseendet - utstråling, personlighet, osv. Ting som er søtt ved en person er noe man blir glad i.

Lenke til kommentar
Det fins da jenter som vil være sammen med søte gutter. Selv sier jeg til kjæresten min at jeg syns han er søt og god.

 

For meg så er søt mye mer enn kjekk. Jeg kan se på et bilde av en gutt, og sikkert si meg enig i at han var kjekk, men det å være kjekk har liksom ingen verdi. Ikke for meg i alle fall. Det å være kjekk er nesten litt kjedelig. Er man søt så er det noe mer enn bare utseendet - utstråling, personlighet, osv. Ting som er søtt ved en person er noe man blir glad i.

 

helt enig :D når jeg ser på han jeg er forelsket i tenker jeg ikke 'han er dritfin' jeg tenker 'so cute' og så greier jeg ikke undertrykke et stort glis for han er så utrolig søt :love:

Lenke til kommentar

Dette er jo fullstendig latterlig. Folk sier både at gutta skal holde øyekontakt og vise interesse, OG at gutta skal unngå øyekontakt og ikke vise interesse. Det gjør det ikke akkurat lettere enn det var i utgangspunktet.

 

Kan noen sette opp kategorier for hvilke typer jenter som liker hvilke typer gutter, og som ikke sier en ting og gjør en annen? Det er ikke lett når jenter kontinuerlig sier "vi vil helst ha en snill, hyggelig, smart type som bryr seg om meg og respekterer meg" og det samtidig ser ut til at alle guttene som passer kriteriene, er single, mens alle typene som bommer på alle områdene, har dame. Dette gir jo rett og slett ikke mening! Er det slik at mens vi gentlemen har gått for å hente dere noe å drikke, mister vi plassen vår i køen og må stille oss bakerst? Jeg tror dere utnytter oss.

 

Jeg har opplevd alt for mange ganger at ei jente spør en fyr, "kan du hente meg et glass vann?" - selvsagt gidder han ikke. Derfor henter JEG vann til henne, hvorpå hun svarer "se, der var det en som visste hvordan man behandler jentene... ser dere gutter, han der får seg garantert dame mye lettere enn dere". Selvsagt ender det opp med at jeg er den eneste single gutten. Er dette en enorm sammensvergelse som alle kvinner er med på sånn at de skal slippe å fikse sånne bagateller selv; så guttene skal løpe skoene av seg og gjøre tjenester for dem, bare for å oppleve at idiotene som ikke gjorde noe, kaprer dama? Det er jo da egentlig ganske umoralsk... jeg støtter det ikke - og ikke bare fordi jeg er singel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...