Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor vil ikke jenter være sammen med søte gutter?


Gjest lei15

Anbefalte innlegg

Uansett hvor grei man er vil ikke jenter ha gutter som ikke tror på seg selv, er redd for å være ute blant folk og som tilber jorda jentene går på. Jobb med selvtilliten!

Det er derfor det er et sjakktrekk å være søt og samtidig ha god selvtillit, og samtidig kunne flørte, og samtidig kunne spille litt kostbar.

Kan du det er du casanova. NP.

 

Meen, det avhenger jo av mange andre ting også, klær etc... humor blablabla..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hejhej!

 

Jeg begynner å bli ganske lei av å bli kalt søt, ikke for å skryte. Jeg har så lyst på kjæreste, men jenter kaller meg bare søt, og det er det! Hvorfor er det slik at søte gutter ikke kvalifiserer til å bli partnere?

 

Tack på forhånd!

 

Du har ikke vurdert å skifte fil da? Problem solved! :thumbup:

Hvis dette er fullstendig uaktuelt, vil jeg anbefale en tattis eller fire + et passende antall piercinger på strategisk plasserte steder.

 

Et annet faktum: Jenter tar som oftest drittsekker før snille gutter (dessverre)

Så jeg vil anbefale en lettere ufin fremtoning. Øvelse gjør mester.

 

Lykke til!!! :cool:

Lenke til kommentar
Soete gutter er alltid nr. 2 paa listen.

 

Kvinner trenger kjaerlighet og sex de ogsaa. Spoersmaalet er om dere vil vaere en som kvinnene noeyer seg med, eller om dere virkelig vil vaere den som blir elsket for den du er.

 

Vi er alle del av naturen.

 

Betyr ikke dette bare at kvinnene må skjerpe seg? Jeg ser ikke hvordan søte gutter ikke kan gi kjærlighet og sex.

 

Eller sier du at man bør endre seg og bli elsket for den man later som man er, ikke den man faktisk er? Det er jo latterlig. Dette betyr vel at kvinnene har en rett til å få akkurat den karen de vil ha, og om gutta synes det er vanskelig å være en annen person er fullstendig irrelevant.

 

De kunne da i alle fall innrømme åpent at de ikke liker søte gutter så godt, så kunne vi være ferdig med denne diskusjonen og faktisk forstå hvorfor søte gutter går single.

 

Så det er kvinnenes feil ja.....at de ikke ser noen potensiell kjæreste i deg??? Hmmmm..... Hvor gammel er du forresten? Kanskje du trenger et par år til på baken?

Det nytter ikke å sitte hjemme og vente på at den rette skal ringe på døren din?

Du må jo vise hva du har/at du har noe å tilby!!!!

Man vinner ikke ol-gull i stavsprang med en brøytepinne.

:hmm:

Lenke til kommentar
Soete gutter er alltid nr. 2 paa listen.

 

Kvinner trenger kjaerlighet og sex de ogsaa. Spoersmaalet er om dere vil vaere en som kvinnene noeyer seg med, eller om dere virkelig vil vaere den som blir elsket for den du er.

 

Vi er alle del av naturen.

 

Betyr ikke dette bare at kvinnene må skjerpe seg? Jeg ser ikke hvordan søte gutter ikke kan gi kjærlighet og sex.

 

Eller sier du at man bør endre seg og bli elsket for den man later som man er, ikke den man faktisk er? Det er jo latterlig. Dette betyr vel at kvinnene har en rett til å få akkurat den karen de vil ha, og om gutta synes det er vanskelig å være en annen person er fullstendig irrelevant.

 

De kunne da i alle fall innrømme åpent at de ikke liker søte gutter så godt, så kunne vi være ferdig med denne diskusjonen og faktisk forstå hvorfor søte gutter går single.

 

Så det er kvinnenes feil ja.....at de ikke ser noen potensiell kjæreste i deg??? Hmmmm..... Hvor gammel er du forresten? Kanskje du trenger et par år til på baken?

Det nytter ikke å sitte hjemme og vente på at den rette skal ringe på døren din?

Du må jo vise hva du har/at du har noe å tilby!!!!

Man vinner ikke ol-gull i stavsprang med en brøytepinne.

:hmm:

 

:hrm: jeg vet ikke hva slags svar jeg skal komme med. Er 18. Men, jeg skjønner ikke helt hva du mener. Jeg skal altså vise jentene at jeg visstnok er interessant, men jeg har både direkte og indirekte vist så mange kvaliteter tfor så mange at jeg aner ikke hva mer jeg skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Soete gutter er alltid nr. 2 paa listen.

 

Kvinner trenger kjaerlighet og sex de ogsaa. Spoersmaalet er om dere vil vaere en som kvinnene noeyer seg med, eller om dere virkelig vil vaere den som blir elsket for den du er.

 

Vi er alle del av naturen.

 

Betyr ikke dette bare at kvinnene må skjerpe seg? Jeg ser ikke hvordan søte gutter ikke kan gi kjærlighet og sex.

 

Eller sier du at man bør endre seg og bli elsket for den man later som man er, ikke den man faktisk er? Det er jo latterlig. Dette betyr vel at kvinnene har en rett til å få akkurat den karen de vil ha, og om gutta synes det er vanskelig å være en annen person er fullstendig irrelevant.

 

De kunne da i alle fall innrømme åpent at de ikke liker søte gutter så godt, så kunne vi være ferdig med denne diskusjonen og faktisk forstå hvorfor søte gutter går single.

 

Så det er kvinnenes feil ja.....at de ikke ser noen potensiell kjæreste i deg??? Hmmmm..... Hvor gammel er du forresten? Kanskje du trenger et par år til på baken?

Det nytter ikke å sitte hjemme og vente på at den rette skal ringe på døren din?

Du må jo vise hva du har/at du har noe å tilby!!!!

Man vinner ikke ol-gull i stavsprang med en brøytepinne.

:hmm:

 

:hrm: jeg vet ikke hva slags svar jeg skal komme med. Er 18. Men, jeg skjønner ikke helt hva du mener. Jeg skal altså vise jentene at jeg visstnok er interessant, men jeg har både direkte og indirekte vist så mange kvaliteter tfor så mange at jeg aner ikke hva mer jeg skulle gjøre.

 

Da har du bare ikke møtt den rette enda. Regel nr. 1: Ikke stress! Det skjer når det skjer. Å bli desperat er IKKE sjarmerende og er ikke å anbefale. Har du en tidsfrist du må overholde? Nyt singel-tilværelsen mens du kan. Plutselig er det for sent. Enjoy life!!! :)

Lenke til kommentar
"Det skjer når det skjer." Der har du trøst på linje med "Guds veier er uransakelige" og "Det er flere fisk i havet".

 

Og er du heldig kan du fange en skikkelig gla'laks senere. Men det er bare ikke riktig sesong for deg nå.

Smør deg med tolmodighet, og bruk bodylotion så du ikke tørker ut. Dårlig marked for tørrpinner :new_woot:

Dette vil ordne seg før du vet ordet av det ;)

Endret av FrustrertBlogger
Lenke til kommentar

Selv om du er en søt gutt, så er det ingen garanti for å havne i vennesonen. Bare så det er sagt. Innerst inne liker jenter (også på din alder) søte gutter best, men det er kun hvis du klarer å balansere deg. En gutt som er søt 24/7 vil ikke sende ut signaler som gjør deg til kjæreste-materiale i jentenes øyne, men du vil havne i den beryktede vennesonen.

 

Det jeg selv erfarte var at du kommer veldig langt med å være søt, så lenge det er balansert. 'Lat' som du er en venn av jenta, men småert, vær ironisk og småflørt litt i starten. Etterhvert som dere kommer nærmere kan du flørte dristigere (men fremdeles være deg selv - søt) og virkelig vise at du kunne tenkt deg noe mer. Sjangsen (skjangsen.. sjansen.. hmm.. hehe) for en flørt vil eskalere kjapt. Det jeg prøver å si, er at du må vise at du er interessert.

 

Ikke prøv å være bad-boy, det vil lett gjennomskues og virke mot din hensikt da det ikke er den du er. Supert hvis du hadde klart det, jeg for min del er lei av Hennie og Cleve Broch!

 

Jeg snakker kun om personlige erfaringer, men min oppfatning er at det fungerer særdeles godt. Lykke til! :love:

 

Edit: LATO!

Endret av mathos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...