Gjest lei15 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hejhej! Jeg begynner å bli ganske lei av å bli kalt søt, ikke for å skryte. Jeg har så lyst på kjæreste, men jenter kaller meg bare søt, og det er det! Hvorfor er det slik at søte gutter ikke kvalifiserer til å bli partnere? Tack på forhånd! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ikek for å være slem med deg men jeg tror du er for snill og dermed havner i vennefella. Lenke til kommentar
indie Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vær litt mer badboy, søte gutter blir ikke populært før jentene skjønner at de var sammen med feil type gutter i ungdomstida når de fyller 25. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er veldig "søt" jeg og. Drit kjedelig egentlig. Men er bare å væra litt mere "mann", om du skjønner meg. Litt som han indie sier, litt mere badboy. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kan være en ide å lese PuA tråden, står en del nyttig info om emnet der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Søte gutter klarer seg verken som PUA eller som "bad boys". Du ser bare ut som du prøver for hardt. Løsningen er å være hyggelig frem til puberteten, og deretter angripe så snart du har hår på tissen og kraft i stemmen. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du er beta. Chicks vil ha Alfa Lenke til kommentar
gonzalez7 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du er beta. Chicks vil ha Alfa Kommer an på hva slags dame man vil ha. Hun jeg jakter på ville ikke valgt en alfa, men det betyr heller ikke at det er noen genistrek å være pusekatt/dørmatte. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nope, Alle chicks vil ha Alfa. It's in our genes! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Problemet er at folk flest forbinder Alfa med en høylytt, pompøs apekatt som fyrer opp til en hver slåsskamp. Jeg tror det er essensielt å illustrere hvordan en virkelig Alfa er (CAJUN !) Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dette er ikke sant. Det handler om hvordan du oppfører deg og hvis du oppfører deg riktig drar du jenter. Det handler om å ha de kvalitetene som man trenger til å skjekke opp en jente og bad boys har ofte mye mer selvfølelse og er ikke redd for å ta kontakt. Selvfølgelig er det noen jenter som bare vil ha bad boys, men det er også jenter som vil prøve å hode seg vekk fra bad boys. Jeg vil foreslå at du forsetter å være snill. Derimot, når du treffer jenter, prøv å hold øyekontakt med dem, tør å ta på dem og ekskaler hvis de føler seg komfertabel. Hvis du ser nogenlunde ok, og du tør vil du nok klare å få deg kjæreste etter en liten stund. Lenke til kommentar
gonzalez7 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Problemet er at folk flest forbinder Alfa med en høylytt, pompøs apekatt som fyrer opp til en hver slåsskamp. Jeg tror det er essensielt å illustrere hvordan en virkelig Alfa er (CAJUN !) En alfa, i ordets rette forstand, er den mannen som er lederen i flokken. Han må ikke nødvendigvis slåss i øst og vest, men likevel sørge for at ingen truer hans posisjon. Og da hersker det ingen tvil om at alfa-rollen ikke alltid er fasitsvaret når man skal få seg noe. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Thanks for filling in, Dicktator Seff, det finnes unntak. For å si det sånn. Det er like sikkert at en kvinne tiltrekkes av en alpha male som det er at vi tiltrekkes av heite chicks. For de som vil lese mer om emnet, sjekk opp i evolusjonær psykologi. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Cajun er faktisk et ganske fascinerende menneske. Ikke en jock, ikke høylytt eller uintelligent, bare awesome. Lenke til kommentar
Gjest lalala_nei Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva med de av oss som ikke klarer å bli badboy eller røffere, uansett hvor mye vi prøver? Ikke engang klarer å tro på oss selv ... Er vi dømt til å være alene? =/ Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er litt usikker på om søt er et kompliment når det blir brukt om gutter, men det er det vel noen jenter som kan svare på? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva med de av oss som ikke klarer å bli badboy eller røffere, uansett hvor mye vi prøver?Ikke engang klarer å tro på oss selv ... Er vi dømt til å være alene? =/ Er du morsom eller? Litt selvtillit må man ha, men eventuelt vil de fleste (9 av 10) finne seg en partner de kan være sammen med. Det er ganske sikkert at du vil finne deg en jente du vil få det fint med. De fleste jenter i vår alder (13-19 elns) er umodne, og liker å velge en såkalt badboy som er rastløs og vil finne på mye morro og nesten bare morro. Men med alderen modner vi, og de fleste jenter innser at de trenger en type som deg... en stabil og trygg gutt/mann man kan stole på, og som vil være en god farsmodel. Så, det er ingen vits i å få panikk. Ting løser seg alltid til slutt, og ikke forandre deg som person. Du er slik du er blitt skapt, og da er det minst en person der ute for deg om ikke mange flere Vi er ikke alle skapt til å dra damer hele tiden, og å lese PUA-guider osv hjelper ikke mye. En må teste terrenget selv, og finne ut hva man vil ha. PUA'er flest er ikke i langvarige forhold, siden man sliter med å binde seg til en jente etterhvert. Så slapp av, du har et langt liv foran deg Lenke til kommentar
min sin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 jeg har alltid foretrukket snille gutter jeg.... men skjønner kanskje litt hva dere mener, for har jo lagt merke til at mens jeg smiler til han litt stille i bakgrunnen, så sirkler endel jenter etter han irriterende og uinterresante 'lederen' Lenke til kommentar
Gjest lei15 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk for gode svar! Jeg har ikke dårlig selvtillitt i det hele tatt, tvert om. Mange jenter henger etter meg for å kose osv, men jeg er liksom ikke typen som er en å bli sammen med. Jeg er verken beta eller alpha male, kanskje en mellomting Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Problemet er at jenter i den alderen vil ha gutter som tøffer seg. Dette kommer av at de er barnslige og tåpelige hele gjengen. Bare vent, din storhetstid kommer når jentene har fått litt erfaring med de tøffe guttene. Du er sikkert den gutten som disse jentene kommer og sutrer til når alfaen deres klina med besteveninna hennes på forrige fest. Til slutt så blir de fleste jenter lei av det der, noen jenter lærer aldri selvsagt, og da er det din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå