kommer Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fikk en epost etter at jeg hadde bestillt, men der stod det ingen linker til pakkesporing eller noe, hvordan skal jeg vite hvor pakken min er? noen som har erfaring? Og finner heller ikke ut om hvordan man logger seg inn på netonnet.no, noen som vet? Lenke til kommentar
nls Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hvis du fikk den mailen rett etter du hadde bestilt, var det nok bare en automatisk orderebekreftelse, du må nok vente til pakken din er pakket før du får sendingsnummeret Lenke til kommentar
kommer Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 hvis du fikk den mailen rett etter du hadde bestilt, var det nok bare en automatisk orderebekreftelse, du må nok vente til pakken din er pakket før du får sendingsnummeret okey takk Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Eg bestilte skjerm derfrå for ei stund sidan også, og det tok eit par dagar, så kom e-posten om at pakken var sendt og sendingsnr. o.l. Dei kan jo ikkje gi deg nummeret før posten mottar pakken... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bestilte nettopp skjerm derfra, men valgte "På Døren". Så det burde jo ikke ta lang tid før det kommer på døren da. Pakken ble sendt igår. Noen som vet hvor lang tid det bruker å gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå